חדשות בארץ

פיגוע הדקירה בגוש עציון בערב יום השואה: הוגש כתב אישום כנגד המחבלת

כתב האישום בגין עבירה של ניסיון לגרימת מוות הוגש לבית הדין הצבאי ביהודה. התביעה: "המחבלת גנבה סכין בשוק ונסעה לצומת במטרה לדקור אזרחים וחיילים". בפיגוע נפצע אזרח יהודי באורח בינוני

(צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)(צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90)
אא

הפרקליטות הצבאית הגישה היום (חמישי), לבית הדין הצבאי ביהודה, כתב אישום בגין ניסיון לגרימת מוות והחזקת סכין כנגד המחבלת פאטמה שאהין, שביצעה לפני כשבועיים, בערב יום השואה, פיגוע דקירה בצומת גוש עציון. בפיגוע נפצע יהודי באורח בינוני.

מכתב האישום עולה כי המחבלת התכוונה לבצע את הפיגוע כנגד חייל או אזרח ישראלי ולגרום למותו. לצורך כך היא הגיעה לשוק בכפר מגוריה הסמוך לצומת, שם גנבה סכין באורח 29 ס"מ ובעל להב שאורכו 19 ס"מ.

על פי כתב האישום, המחבלת נסעה לעבר צומת גוש עציון במונית, ובחרה בזירה זו לאור העובדה שנוכחים בו גם חיילים ואזרחים. לאחר שירדה מהמונית היא התקרבה ברגל לעבר תחנת אוטובוס בה שהו אזרחים ישראלים, שם ביצעה את פיגוע הדקירה עד שנוטרלה בירי בידי חיילים ששהו במקום.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו, המייצג את הפצוע בפיגוע, מסר: "מדובר במחבלת אשר ניסתה בכל כוחה לרצוח יהודי רק בשל יהדותו, וזאת כחלק מהמלחמה של הטרור האסלאמי כנגד קיומנו בארץ. אנו נלווה את נפגע העבירה ונדרוש ענישה מחמירה".

תגיות:יום השואהגוש עציוןפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה