חדשות בארץ

בעקבות נוכחות דלה של מפגינים: יום השיבוש צפוי להתבטל בחמישי

ביום חמישי האחרון נרשמה נוכחות דלה באירועי המחאה נגד הרפורמה. כעת, מארגני המחאה טוענים כי לא יתקיים יום שיבוש נוסף. האם ארגוני הימין יכולים לרשום ניצחון?

  • י"ז אייר התשפ"ג
(צילום: שיר תורם / פלאש 90)(צילום: שיר תורם / פלאש 90)
אא

האם "יום השיבוש", זה שמתקיים בימי חמישי במחאה על הרפורמה המשפטית, עומד להסתיים? ביום חמישי האחרון נרשמה נוכחות דלה של מפגינים ואתמול (ראשון) החליטו ארגוני המחאה כי לא ככל הנראה לא יתקיים השבוע יום שיבוש נוסף.

מארגני המחאה סיפרו לחדשות 12 כי במהלך השבוע יתכנו מספר פעולות מחאה נקודתיות, נגד חברי כנסת ושרים, כשהדגש יהיה על הידברות בבית הנשיא. גם במה שמכונה "מטה המאבק" של המחאה הודו בכך. מצד שני, הם טוענים כי יום חמישי האחרון לא היה כישלון, משום שפעילויות המחאה הקיפו 200 מוקדים בכל הארץ. יחד עם זאת, נראה כי הנוכחות הדלה היא זאת שגרמה לביטול.

מובילי המחאה טוענים כעת כי ימי השיבוש מתקיימים רק כשיש הצדקה לכך. כעת, הם עוברים למחות על ההידברות בבית הנשיא ועומדים לבטל את היום הזה.

ד"ר שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, אמרה לאתר: "היו מעל 200 מוקדים לאורך כל היום, זה חסר תקדים שמאבק בסדר גודל כזה נמשך. אנחנו לומדים את הדינמיקה. המחאה תימשך כל עוד לא יהיו שינויי עומק".

יחד עם זאת, בארגוני הימין מרגישים שהם רושמים ניצחון גדול. הפגנת המיליון מול הכנסת הוגדרה כהצלחה וכעת, עם הכוונה להוריד את יום השיבוש מסדר היום, נראה כי המחאה תיפסק או לפחות תצטמצם.

תגיות:הפגנותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה