ונשמרתם

זעזוע: גילתה שמיטת הקטנטנים מלאה בחרקים. לא תאמינו איך הם הגיעו לשם

תושבת חריש גילתה שמיטת ילדיה מלאה בחרקים קטנים ממש שבקושי רואים אותם. איך הם הגיעו לשם? גם אתם תתקשו להאמין

אא

תושבת חריש בשם ליה טלמור פרסמה ברשתות החברתיות פוסט מזעזע למדי, שבו חשפה את רגע הגילוי המחריד של חרקים קטנים שבקושי רואים אותם - לא פחות ולא יותר, במיטות של ילדיה. 

"אתמול בערב כשהרדמתי את הילדים, התחלנו להתגרד", היא פותחת וכותבת. "הדלקתי את האור וגיליתי שאנחנו מלאים בחרקים קטנטנים שמטיילים עלינו וכל המיטות מפוצצות. 

"הם ממש קטנטנים ובקושי רואים אותם. חטאתי בכך שסך הכל פתחתי את החלון - ומיינה בנתה שם קן בכיס שבין הקיר לחלון, והכל נגוע בכיני יונים שנכנסו".

ברוב תדהמתה ומתוך זעזוע גדול, היא שלחה הודעה לבעל מקצוע שדאג להרגיע אותה וגם להדריך אותה באשר להתנהגות נכונה עם מיינה, והסיפור כבר מאחוריה - אבל אם גם אתם תהיתם למה אתם מתגרדים יותר לאחרונה ולא ראיתם שום סיבה נראית לעין, יכול להיות שקיני מיינה הם הסיבה.

אז אם עוד לא שמעתם על הסכנה הזאת - הגיע הזמן שתכירו אותה מקרוב:

מיינה מצויה היא ציפור ממשפחת הזרזירים שמלבד רעש גדול שהיא יודעת לייצר - היא תוקפנית מאוד ומקננת באזורי מגורים, לרוב בתוך חלונות ממ"ד, מסתורי כביסה ופתחי אוורור. 

את המיינה ניתן לזהות בעיקר בזכות המראה הלא שגרתי שלה - גוף שחור-אפור ומקור צהוב. אם אתם מזהים את המיינה שהלכה וחזרה כדי לבנות קן סביב הבית שלכם , חשוב להתקין רשת או דוקרנים, וגם להזמין מרחיק ציפורים בהקדם האפשרי. 

חשוב מאוד: אל תנסו ללכוד את המיינות בעצמכם, ועדיף שלא תתקרבו לאזור שלהן כדי לא להידבק במחלות. 

המיינות מעבירות כינים (כיני ציפורים) שנראות כמו חרקים קטנטנים שאכן, קשה מאוד לזהות. 

תושבים רבים בהרצליה העידו בעבר כי 'זכו' לביקורים תקיפים במיוחד מצד ציפורי המיינה, ולמרות שלא נגרם להם נזק כלשהו - התופעה המבהילה הותירה בהם חותם לא חביב במיוחד. בתקופת הקינון שלהן, שמתרחשת בתחילת מרץ ומסתיימת באוקטובר - הן נעשות תוקפניות יותר ויותר. 

 

תגיות:חרקיםיוניםזעזועמיינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה