חדשות בארץ

נכדה של ההרוגה מפגיעת הטיל: "סבתא הייתה אשת חיל"

אינגה אברימיאן, בת 82, נהרגה ביום חמישי שעבר מפגיעת הטיל במרכז העיר רחובות. היא תובא למנוחות היום לפנות ערב בבית העלמין בגבעת ברנר. הנכד: "סבא וסבתא לא הספיקו להגיע למקלט". עיריית רחובות הודיעה שתשפץ את הבניין

(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)(צילום: יוסי אלוני / פלאש 90)
אא

בבית העלמין בקיבוץ גבעת ברנר תובא היום (ראשון) למנוחות אינגה אברימיאן, בת 82, שנהרגה בחמישי שעבר מפגיעת הטיל, ששוגר מעזה, בבניין מגוריה בעיר רחובות. בעלה סרגיי נפצע באירוע באורח קל.

אינגה וסרגיי עלו לישראל מירוואן שבארמניה לפני כ-30 שנה. לבני הזוג בן ובת, ונכדים. "סבתא הייתה מורה לשפה הרוסית, אישה משכילה. אישה משכמה ומעלה. לסבא היה מפעל ייצור. שניהם היו בעלי מעמד גבוה בארמניה, אך בישראל התקשו להסתדר עם השפה העברית", אמר ארתור, נכדה של אברימיאן, בראיון עם חדשות 12.

"אחרי התאונה שבה סבא שלי היה מעורב, הוא הפך למשותק בחצי גוף. והתנהל בכיסא גלגלים. סבתא טיפלה בו במסירות ובאהבה. היא גידלה את כולנו. סבתא הייתה אשת חיל. אני לא יודע מה סבא יעשה בלעדיה. הוא תיקשר רק איתה. היא הייתה כל החיים שלו. הייתה ביניהם אהבה שלא רואים כל יום".

הנכד הוסיף כי משיחה עם סבו התברר שהוא התקשה להגיע במהירות למקלט. רעייתו ניסתה לסייע לו אבל הם לא הספיקו. "האזעקה התחילה מאוחר, הם הרגישו שהיה להם הרבה פחות מדקה וחצי כדי להגיע לממ"ד והם לא הספיקו להגיע. סבתא אינגה נפגעה מקורה שקרסה ואילו סבא סרגיי נפצע קלות".

עיריית רחובות פינתה לאחר האירוע את כל דיירי הבניין מחשש לקריסתו. בימים האחרונים נבדק הבניין על ידי מהנדסי הרשות העירונית, והיום הם קבעו שהבניין אינו בסכנת קריסה מיידית, אך יש לפעול לחיזוקו. אנשי מס רכוש יפעילו את הקבלן המבצע לשם שיקום המבנה והחזרת המצב לקדמותו.

מעיריית רחובות נמסר: "בשלב הראשון לאחר ניקיון והסדרת אמצעי בטיחות ראשונים ואטימת שלושת הדירות הבעייתיות, נוכל לאכלס את רוב הדירות, מתוך מטרה לחזור לשגרה מהר ככל הניתן. נציגי מנהל הנדסה יתנו מענה לכל השאלות ההנדסיות שיעלו במהלך התקופה הקרובה, עד שכל הדיירים יחזרו באופן מלא לבתיהם".

תגיות:טילרחובותמבצע מגן וחץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה