חדשות בארץ

בן גביר לקראת מצעד הדגלים: "כל האיומים בפרובוקציה כזו או אחרת צריכים להיגדע"

השר לביטחון לאומי קיים הערכת מצב עם סגל הפיקוד של המשטרה בסוגיית אבטחת המצעד. על איומי הפלסטינים לנסות לסכל את האירוע: "יהיו כאלה שינסו לשבש את השמחה, אבל נעמוד מולם בצורה תקיפה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קיים היום (רביעי) דיון הערכת מצב לקראת מצעד הדגלים, בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב קובי שבתאי, וסגל פיקוד משטרת מחוז ירושלים.

כזכור, ארגוני הטרור איימו לסכל את המצעד וקראו להמוני פלסטינים להגיע מחר, עם עלות השחר, למסגד אל-אקצא ולהתעמת עם כוחות הביטחון. כמו כן הם קראו לחמושים ברשות הפלסטינית לבצע פיגועים נגד יהודים בשטחי איו"ש.

בן גביר התייחס לאיומים: "מחר בעזרת השם נחגוג את יום ירושלים – בירתנו הנצחית, העיר שחוברה לה יחדיו, ירושלים משוש חיינו, ואנחנו כאן בהערכת מצב כדי להיערך בצורה המיטבית. כל האיומים לטרור, כל האיומים בבריונות, כל האיומים בפרובוקציה כזו או אחרת – צריכים להיגדע. אין ספק שיהיו כאלה שינסו לשבש את השמחה, ואין לי ספק שהמשטרה תעמוד מולם בצורה נחושה ותקיפה. מצעד דגלים הוא מצעד של חג, בלי שמאן דהו יחשוב שאפשר לאיים או לפגוע, ובעיקר מסר לעולם כולו".

גורמי הביטחון העלו אתמול את הכוננות עקב החשש שארגוני הטרור העזתיים ינסו לשגר רקטות, כדי לסכל את המצעד, או לחלופין שאותם ארגונים ישתמשו במצעד כתירוץ לחידוש העימות.

העיתון "אל-אח'באר" הלבנוני, המקורב לחיזבאללה, ציטט אנשי חמאס וג'יהאד איסלאמי בלבנון, שאמרו: "נושא מצעד הדגלים בירושלים לא נכלל בהסכם הפסקת האש, וההתנגדות עדיין צופה לכיוונה של העיר ומוכנה לכל תרחיש. אנו עוקבים אחר מה שישראל מתכננת לבצע במסגד אל-אקצא, ולא נאפשר לישראל לחצות את הקווים האדומים. יש לנו את היכולת לפתוח בעימות חדש, כדי למנוע את שינוי המציאות במסגד אל-אקצא וחלוקתו. הקרב על ירושלים יהיה גדול ורחב יותר, עם עוצמות אש גבוהות יותר, ולא יהיה מוגבל לרצועת עזה בלבד".

תגיות:איתמר בן גבירמצעד הדגלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה