חם ברשת

יעל צין וחיים אתגר משיבים אש לגלית גוטמן, שכינתה את החרדים - ’מוצצי דם’

סערת גלית גוטמן: אנשי התקשורת יעל צין וחיים אתגר משיבים 'אש' על המילים הארסיות ועל ההשתלחות בחרדים

אא

עליהום על המגישה גלית גוטמן, שכינה את החרדים 'מוצצי דם': אחרי מחאתם של חברי כנסת וסלבס שונים, גם אשת התקשורת יעל צין מצטרפת לתגובות החריפות על הנושא, ומכיוון קצת לא צפוי.

בפוסט טעון ברשתות החברתיות התייחסה צין לנשות האברכים במגזר שעליו גוטמן 'התלכלכה', כמי שבוחרות לעבוד ולפרנס את המשפחה וכך טוב להן.  "בסוד בסוד אספר לך שהם ממש נשמות טובות ומשלמים מס אפילו יותר ממך, טוב לא כולם, ומביאים טונות של טוב. כן כן אנחנו בוחרות בזה, מתפללות לזה, רואות בזה זכות גדולה - לפרנס בעל שלומד תורה וכמו שסבתא שלי, ניצולת השואה, אמרה על סבי: 'בעלי  לומד בפקולטה האמיתית לתלמוד'".

את דבריה המרגשים חתמה צין במילים: "אני חרדית גאה. בואו להכיר את המגזר החרדי קצת יותר מקרוב, ואז תגלו שהם אלו שנותנים את דמם, ולא מוצצים אותו".

אל דבריה אלו מצטרף באופן מחמם לב גם העיתונאי חיים אתגר, שיצא נגד ההשתלחות בחרדים ואמר:

"אני שומע הרבה מהחברים שלי, מהמכרים שלי, מהקולגות שלי, אנשים שאני מעריך, שאני מעריץ, אומרים דברים חריפים ומדברים מדם ליבם. מתנגדים לחלוקת הכספים הזו. חלקם אומרים דברים בצורה חריפה, חריפה מדי לפעמים, אפילו הייתה התנצלות.

אני מאוד מאוד מעריך, אוהב את חב"ד. היו לי הרבה מפגשים ושיתופי פעולה איתם תמיד. באופן כללי, הציבור החרדי הוא חלק חשוב כמו הציבור החילוני במדינת ישראל ואם אנחנו לא נלמד לחיות ביחד, לרסן את עצמנו משני הצדדים, להקשיב לצד השני, לקבל אותו ולמתן את עצמנו – הולך להיות רע מאוד. אני רואה בחרדים אחים שלי".

צפו כאן בדברים שפרסם חיים אתגר ברשתות החברתיות:

(קרדיט סרטון: מתוך דף האינסטגרם של חיים אתגר)

תגיות:סערהיעל ציןגלית גוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה