חדשות בארץ

שי גולדן: "ההתנשאות על החרדים נראית קצת מגוחכת"

שי גולדן זעם בטור האישי שלו בתכנית הבוקר. עוד קודם צייץ בטוויטר: " משמח אותי מאד לראות כזאת התגייסות של אהבת חינם ושל שרשרת הגנה אנושית אשר כה הרבה ישראלים מקימים עבור אחיהם החרדים. יש משהו חיובי בימים אלה"

  • ב' סיון התשפ"ג
שי גולדן שי גולדן
אא

"אין סטארט אפ ניישן בלי לימודי תורה. וההתנשאות של הציבור החילוני על זה החרדי נראית קצת מגוחכת, כאשר נזכרים מה מצבו של התלמיד החילוני". כך אמר הבוקר (שני) העיתונאי שי גולדן בתוכניתו בערוץ 14.

אין זו הפעם הראשונה שגולדן מתייחס השבוע לענייני החרדים. "אני מאוד מקווה שאחיי החרדים ערים לגל התמיכה והאהבה וההגנה שמתעורר בקרב ציבור ענק ממש, שאינו חרדי. ואני מאוד מקווה שהם מתעודדים מכך, אפילו קצת. כי הם לא לבד". כך כתב גולדן בפוסט שפרסם לעוקביו.

הפוסט של גולדן פורסם לאור ההסתה ההולכת וגוברת נגד הציבור החרדי. הדברים שאמרה גלית גוטמן בסוף השבוע, בהם יצאה בבוטות נגד החרדים, יצרו הד בכלי התקשורת והתגובות לא איחרו לבוא. גם גולדן, שלא אהב את הציטוטים שלה, התגייס.

"משמח אותי מאוד לראות כזאת התגייסות של אהבת חינם ושל שרשרת הגנה אנושית אשר כה הרבה ישראלים מקימים עבור אחיהם החרדים. יש גם משהו חיובי בימים הללו: התעוררות של אחווה ושל שותפות ושל ידידות ושל הזדהות. אהבת חינם אמיתית. בכמויות. ומסירות ומחויבות ותחושת אחריות וערבות הדדית. ואולי בכלל, מעז ייצא מתוק".

תגיות:חרדיםשי גולדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה