סלבס בהתחזקות

"למען בורא עולם": כוכבת הרשת שהתחזקה - בצעד מרגש נוסף בדרך אל האמת

בעלת מותג הבגדים הצנועים ואושיית הרשת מורן כהן, החליטה לעשות צעד נוסף בדרך אל האמת, זאת על אף שחזרה כבר בתשובה

אא

אושיית הרשת מורן כהן, שמוכרת לנשים חרדיות רבות בזכות מותג הבגדים הצנועים ומטפחות הראש שבבעלותה - התחזקה כבר לפני מספר שנים וחזרה בתשובה, אך למרות שהיא קיבלה על עצמה עול תורה ומצוות בשלימות, דבר אחד בכל זאת לא היה שלם בעיניה: הקעקוע שעל גופה, אותו עשתה כשהייתה רחוקה מעולם התשובה. 

האם יהודי חילוני שעשה קעקוע ולאחר מכן נהיה דתי ושומר מצוות, חייב להוריד את הקעקוע שלו, או שיכול להשאירו? טוב שאתם שואלים. 

להלכה, אין חיוב לבעל תשובה להסיר את הקעקוע  מגופו (את התשובה המלאה לכך תוכלו לקרוא כאן.

גם כהן לא באמת הייתה חייבת להוריד את הקעקוע, אך היא קיבלה את ההחלטה שכן - ולו רק על סמך הדעות שאומרות שיש להסיר אם יש באפשרותו, כדי שלא יזכיר לו אותו קעקוע את העוונות שעשה כפורק עול. 

"למרות שחזרתי בתשובה ואני לא חייבת להסיר את הקעקוע שלי, אני כבר שנה וחצי בתהליך של הסרת קעקוע. הקעקוע מפריע לי, ואני רוצה את הגוף שלי נקי בדיוק כמו שבורא עולם ברא אותי", כתבה בפוסט מרגש ברשתות החברתיות.  "הוא מזכיר לי מאיפה הגעתי ואיזו דרך ארוכה עברתי אבל אני עדיין מעדיפה שזה ייעלם".

תאמינו או לא, אבל את התהליך הארוך והמייגע סיימה כהן לפני שבועות - החג שבו מתקדשים ומקבלים את התורה. "אני רוצה להגיע נקייה ולבנה לחג שבועות, עם הרגשה רוחנית טובה, שעשיתי עוד השתדלות קטנה למען בורא עולם", סיכמה. 

 

תגיות:קעקועיםמתחזקתבעלת תשוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה