חדשות בארץ

סערה במזרח ירושלים: תלמידות בית הספר השמיעו שיר ישראלי וננזפו

לא שקט בבית חנינא: התלמידות חגגו עם השיר "תפילה" ועוררו מהומה. ההורים זועמים על הנהלת בית הספר. קודם לכן, תלמידה הניפה דגל ישראל והמנהלת ננזפה

  • י"א סיון התשפ"ג
בית חנינא (צילום: shutterstock)בית חנינא (צילום: shutterstock)
אא

תלמידות ממזרח ירושלים, הלומדות בבית חנינא, השמיעו את השיר הישראלי "תפילה" ועוררו מהומה. הן תועדו בשטח בית הספר כשהן רוקדות והסרטון עורר מהומה וגרר ביקורת כלפיהן.

הסיפור הזה החל לפני יומיים. ההורים בבית הספר אל-אופק שבשכונת בית חנינא זעמו על ההנהלה בגלל סרטון שהופץ ברשת. הם לא אהבו את העבודה שתלמידות שלהן נהנות משיר ישראלית. הדבר גרם לסערה שנראה שעדיין לא חלפה.

"זה לא בית ספר לנזירות, זה בית ספר אל-אופק בבית חנינא", אמרה אמא בפוסט שכתבה בפייסבוק. "אלו הבנות שלנו ששרות ורוקדות עם השיר הישראלי, למה שלא נשים סוף לייהוד המוחות? ייהוד הארץ, ייהוד הזהות, ייהוד תוכניות - התעוררו, אנשי מזרח ירושלים. יש הבדל גדול בין לימוד שפה כדי להגן עלינו מפני אויבנו לבין לימוד שפה כשם שהפכנו לאחד מהם".

הורה אחר טען כי "תגובת המנהלת למי שהתנגד לעניין הייתה - 'תאטום את האוזניים או שתוציא את בתך מביה"ס'. אם הגישה הזו תימשך בבתי הספר הערביים, נפסיק לקרוא לשלום. למה לא הצבנו גבול אדום?".

האירוע הזה הפך לסוער במיוחד בעיקר לנוכח מהומה אחרת במזרח ירושלים. בבית הספר נוצרי לבנות, אחת התלמידות הניפה דגל ישראל במופע מבית הסיום וננזפה. ההורים קטעו את האירוע והמנהלת ניסתה להסביר כי המטרה היא לתת במה לסכסוך הישראלי-פלסטיני. למרות זאת, המנהלת נאלצה להתנצל בפני ההורים והפרות סדר נרשמו במקום.

תגיות:בית חנינאמזרח ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה