חדשות בארץ

הנרצח בפיגוע בחרמש הובא למנוחות: "במקום לחגוג יום הולדת קוברים אותו באדמה"

מאות בני אדם ליוו למנוחת עולמים את מאיר תמרי הי"ד, שנטמן בבית העלמין שקד שבשומרון. הותיר אישה ושני ילדים קטנים. אלמנתו: "זאת מציאות לא הגיונית. שהילדים המתוקים שלנו לא יזכו לראות את האור שלך"

מאיר תמרי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)מאיר תמרי הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

מאות בני אדם ליוו אחר הצהריים (רביעי) למנוחת עולמים, בבית העלמין האזורי שקד שבצפון השומרון, את מאיר תמרי הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע הירי סמוך ליישוב חרמש. תמרי הותיר אחריו אישה ושני ילדים, בני שנה ושלוש.

אלמנתו של מאיר, טל, ספדה לו: "היינו אמורים היום לעשות יום כיף עם הילדים, לחגוג לך יום הולדת. במקום לברך אותך אנחנו פה מספידים אותך. זאת מציאות שהיא לא הגיונית. לא הגיוני שהילדים המתוקים שלנו לא יזכו לראות את האור שלך, לחוות אותך עוד, לגדול איתך וללמוד איתך, את הטוב שלך והנתינה שלך".

"היינו אמורים להזדקן ביחד ולהביא עוד ילדים. לעשות כל כך הרבה דברים. עכשיו אני לבד איתם. נשאר לי רק לקוות שאצליח להנחיל להם את הערכים שלך. אני מבטיחה שהם ידעו כמה היה להם האבא הכי מדהים בעולם. האור שלך האיר כל חלק בחיים שלי, היה מושלם בזכותך. כל שיחה, כל ויכוח, כל חיבוק, הכל היה מושלם. לא קיבלתי איתך מספיק זמן, פשוט לא מספיק. אני רוצה שתחזור הביתה מהעבודה ושכולנו נתחבק ביחד כמשפחה. אנחנו אמורים לחיות בביטחון ולחזור הביתה למשפחה. כל מציאות אחרת לא מתקבלת".

"אני מבטיחה לך שאשמור על האוצרות שלנו ואעניק להם כל יום הכי הרבה אהבה שאני יכולה. אני מבטיחה שאנסה להגשים את המשאלות שהיו לך, את הדברים שרצית לעשות ולבנות. היית כולך בעשייה, בנייה ונתינה".

אחת מבאות ההלוויה הוסיפה: "עצוב. במקום לחגוג היום את יום ההולדת שלו עם אשתו, הילדים והמשפחה קוברים אותו באדמה. לא נתפס".

נציין כי טל, אלמנתו של תמרי הי"ד, היא בתו החורגת של בנימין הורגן, שרעייתו הראשונה אסתר נרצחה בפיגוע ביער ריחן לפני כשלוש שנים. בנימין נישא בשנית לאמה של טל תמרי, שכעת שכלה את בעלה.

מתחקור ראשוני של הפיגוע, המתבסס גם על מצלמות אבטחה שתיעדו אותו, עלה כי מחבלים שנסעו ברכב עקפו  את רכבו של תמרי, נצמדו אליו ואז פתחו לעברו באש. לאחר מכן נמלטו לכיוון העיר ג'נין. צה"ל וגורמי הביטחון ממשיכים במצוד אחריהם.

תגיות:הלוויהמאיר תמרי הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה