חדשות בארץ

"זו הייתה תקיפה": חנה רוטמן משחזרת את התקרית בניו ביורק

רעייתו של יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, משחזרת את התקרית בניו יורק, במהלכה חטף בעלה מגפון ממפגינת שמאל: "לא מבינה למה לאנשים האלה אין צו הרחקה"

  • ט"ו סיון התשפ"ג
ח"כ רוטמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ח"כ רוטמן (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

חנה רוטמן, רעייתו של יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן, הגיבה היום (ראשון) לתקרית בסוף השבוע בניו יורק, במהלכה חטף בעלה מגפון ממפגינת שמאל. "זו לא הייתה הפגנה, זו הייתה תקיפה", אמרה בריאיון לכאן ב'.

"הקיפו אותנו מכל הכיוונים, צמוד אלינו, זה היה מרחק של פחות ממטר. היו שם שמונה-עשרה אנשים, כולם עומדים מסביבנו, מצלמים עם טלפונים, צועקים בהיסטריה ועם מגפונים. צעקו 'דמון רוטמן'. זה זעזע אותי בכל נימי נשמתי".

רוטמן סיפרה כי "אישה אחת מבוגרת הצמידה את ראשה לראש של שמחה, זה היה במרחק של 10-20 ס"מ ממנו. היא מצלמת כל הזמן, דוחפת את הטלפון ואומרת 'הלוואי שהחיים שלך יהיו קצרים'. בחיים שלי לא שמעתי מישהו מדבר כך למישהו אחר פנים אל פנים. בחיים לא חשבתי שמישהו יגיד כזה דבר בלבן של העיניים. זו הייתה חוויה מטלטלת".

בתשובה לשאלה האם המפגינים פגעו בה, ענתה רוטמן: "אדם עומד מולי, הולך מלפניי מקדימה ומאחורה, ואני לא יכולה להתקדם. אני לא איש ציבור, לא נבחרתי, אני סתם הולכת ברחוב בעיר זרה באמצע הלילה".

"אני ממש בסדר עם הפגנות, אבל מה שהיה זו לא הייתה הפגנה. זאת הטרדה. אני לא מבינה למה לאנשים האלה אין צו הרחקה", הוסיפה רעייתו של יו"ר ועדת החוקה.

תגיות:שמחה רוטמןחנה רוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה