חם ברשת

מני אסייג כועס: "במקום רוטמן, גם אני הייתי חוטף את המגאפון"

הבמאי והיוצר זועם על התנהלות השמאל: "אין בעולם עוד מדינה דמוקרטית ומתורבתת, שהייתה מאפשרת חסימת עורקים מרכזיים על בסיס דו שבועי". ומה דעתו על התקרית בארה"ב, בה חטף ח"כ שמחה רוטמן מגאפון ממפגינת שמאל?

  • ט"ז סיון התשפ"ג
אא

"אין בעולם עוד מדינה דמוקרטית ומתורבתת, שהייתה מאפשרת חסימת עורקים מרכזיים על בסיס דו שבועי. שוחרי הדמוקרטיה מפרים ברגל גסה את כל החוקים, ומקבלים גיבוי וחיבוק מאבירי שלטון החוק. ועדת חקירה חייבת לקום כאן, שלאחריה יועלו לזינזאנה שיירת המורדים העבריינים". כך כתב הבמאי והיוצר מני אסייג בחשבון הטוויטר שלו, זאת בעקבות ההפגנות הנערכות בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית.

כזכור, שלשום השתתפו עשרות אלפי מפגינים בהפגנה ברחוב קפלן בתל אביב. מתנגדי הרפורמה חסמו את נתיבי איילון, מה שהכעיס מאוד את אסייג.

בנוסף, בסוף השבוע נערכה הפגנה סמוך למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, מה שנגמר בעימותים אלימים בין שוטרים ומפגינים.

אסייג התייחס גם לתקרית בארה"ב, בה חטף ח"כ שמחה רוטמן מגאפון ממפגינת שמאל: "אם אני הייתי ליד חה"כ רוטמן, אני הייתי חוטף למטורללת את המגאפון. אין לשום אנרכיסטית עוינת זכות להיכנס לאנשים למרחב הפרטי ולקרוע להם את עור התוף. הלאה החוליגנים".

תגיות:מני אסייגשמחה רוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה