מעניין

"פתאום הוא התנפל עליי": מטיילים האכילו חזיר בר, והצטערו על כך

הסיפור הבא הוא הדוגמה הקלאסית לשאלה מה אסור לעשות כשפוגשים במקרה בחזיר בר. חיפאים, ראו הוזהרתם

אא

איך הייתם מגיבים אם חזיר בר היה ניקרה על דרככם במהלך טיול? סביר להניח שהייתם בורחים ממנו בפחד, אך לא כך עשה מטייל בשם רונאל ריברה, שטייל באותה שעה להנאתו בהר אפו, ההר הגבוה ביותר בפיליפינים. 

רונאל היה חלק מקבוצה גדולה שהתמקמה בהר עם אוהלים במטרה לטפס עליו, ובשלב מסוים ככל הנראה, הוא החליט להתקרב לחזיר הבר כדי לתת לו אוכל ולהצטלם. 

עם זאת, החיה הרעבה לא קיבלה את הקרבה היתירה שלו. "פתאום הוא התנפל עליי", הסביר רונאל לאחר שהתמונות שבהן הוא נראה מתקרב לחזיר הבר, הודלפו ברשת. 

לדבריו, ניסה לאסוף את האשפה שחזיר הבר פיזר, לאחר שחיטט בפח המאולתר שלהם. "זה לא היה במטרה להאכיל אותו", התגונן לאחר שגולשים רבים ביקרו את הצעד שלו. 

"מטיילים יכולים להיות סקרנים, ולהתקרב יותר מדי אל חיות שאינן נחמדות ואפילו יכולות להיות תוקפניות", מסבירה קים דל קלזאדה, ממרכז המבקרים הסמוך להר. "חזיר הבר כטבעו תקף אותו לאחר שהרגיש מאוים".

כתוצאה מהתקיפה נותר ריברה עם קרעים במעיל שלו, אך למרבה המזל, לא נפגע בגופו. "אני יודע שזה לקח עבורי ועבור חבריי מטפסי ההרים, ועכשיו אנחנו כנראה נהיה יותר ערניים ומודעים למצבים מעין אלו. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עושים טיול באזור הזה, וזה מפתיע לדעת שחזירי בר יכולים להיות כל כך תוקפניים מבלי שהתגרינו בהם".

"צריך לכבד את הטבע כש'מתארחים' בו", הסבירה דל קלזאדה בהודעה מטעם המרכז של אזור דבאו. "תיזהרו ואל תאיימו על חיות הבר. תשמרו מהן מרחק כדי שלא יאונה לכם כל רע".

תגיות:טיולסכנההאכלהחזיר בר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה