חדשות בארץ

יו"ר הקואליציה על שיחות ההידברות: "האופוזיציה תביא לפיצוץ? נמשיך עם הרפורמה המשפטית"

ח"כ אופיר כץ מעריך שהשיחות בבית הנשיא לא מובילות להסכמה, לדעתו בשל רצון האופוזיציה לחבל במשא ומתן: "האופוזיציה מושפעת מאותם 5,000 האנשים שעוברים ממקום למקום ומטילים אימה"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ תקף הבוקר (חמישי) את האופוזיציה, והאשים אותה בניסיון לחבל בהצלחת שיחות ההידברות בבית הנשיא בנוגע לרפורמה המשפטית.

כץ הביע את דעתו, כי בסופו של יום הצדדים לא יגיעו להסכמה והרפורמה המשפטית תקודם בהובלת הקואליציה: "אנחנו הלכנו להידברות בגלל שגילינו אחריות, רה"מ בנימין נתניהו גילה אחריות, אבל אנחנו רואים ממי האופוזיציה מושפעת, מאותם 5,000 האנשים שעוברים ממקום למקום ומטילים אימה. הם מפחדים שאם נגיע להסכמות, הם יגיעו אליהם".

"להערכתי לא נצליח להגיע להסכמות והאופוזיציה תביא לפיצוץ, ובמצב כזה אנחנו נמשיך עם הרפורמה כפי שהתחייבנו לבוחרים שלנו", הבהיר כץ.

חבר הכנסת חילי טרופר, מסיעת המחנה הממלכתי, הגיב לדבריו של כץ בשיחה עם ynet: "אני מעריך את כץ, אבל זה היה הדבר הכי פחות אחראי לעשות הבוקר. גם להניח שהשיחות בדרך להתפוצץ, וגם לאיים שנחזור למה שהיה? אני יושב בחדרים, לא ראיתי שם את אופיר כץ. אני לא יודע על סמך מה הוא אומר את הדברים, יכול להיות שהוא שומע אותם בחדרים אחרים".

"אני רק יודע עובדה אחת פשוטה, גם אופיר וגם אני, כולנו צריכים לעשות הכול כדי להגיע להסכמות כי את המחיר של אי ההסכמות ראינו פה בחודשים האחרונים. אם הוא רוצה להחזיר את מדינת ישראל לסחרחורת האיומה שנקלענו אליה, שכללה מחירים כלכליים, ביטחוניים, מדיניים וחברתיים אדירים, אז שיחזור למהלכים חד-צדדיים".

ב-N12 דווח אמש, כי שר הכלכלה ניר ברקת, ששוחח עם בנקאים בארצות הברית, העביר מסר שונה: "החקיקה תעבור בהסכמה, זה גם על דעתו של ראש הממשלה. נתניהו פועל כדי שסעיפי הרפורמה יעברו אך ורק בהסכמה. הדיונים בבית הנשיא מתקדמים מצוין. יש הסכמות על רוב הנושאים וזה לקראת סיכום".

תגיות:הידברותהרפורמה המשפטיתאופיר כץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה