חדשות בעולם

בגלל החום הכבד: חיילי משמר המלוכה באנגליה התעלפו לעיני הנסיך

3 חיילים נפלו בזה אחר זה בעת החזרות לקראת יום הולדתו של המלך, נגן הטרומבון בלהקה המלכותית התעקש להמשיך לנגן כשהוא על הרצפה, אך פונה לקבלת טיפול רפואי. הנסיך הודה להם

  • כ"ב סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

3 חיילים נפלו בזה אחר זה בעת החזרות לקראת יום הולדתו של המלך, נגן הטרומבון בלהקה המלכותית התעקש להמשיך לנגן כשהוא על הרצפה, אך פונה לקבלת טיפול רפואי. הנסיך הודה להם

מוכרחים להמשיך לנגן: החום הלוהט בלונדון הוביל לכך ששלושה חיילים מהמשמר המלכותי התעלפו אמש בטקס מיוחד שערכו, בנוכחות הנסיך וויליאם. בתיעוד אמהאירוע נראה נגן טרומבון בלהקה של חטיבת משק הבית מתעלף.

זה קרה במהלך חזרה לקראת אירוע מיוחד ומסורתי של הממלכה שאמור להיערך בסוף השבוע הבא. לאחר שנפל על הקרקע, החייל קם על רגליו ורצה להמשיך לנגן, אל פונה בכוח על גבי אלונקה לקבלת טיפול רפואי. שני חיילים נוספים התעלפו גם הם.

הטמפרטורה בלונדון הגיע לכ-30 מעלות בשבת - זוהי טמפרטורה גבוהה, בטח ביחס למקומיים שחווים בעיקר קור רוב הזמן. מה שהכריע את חיילי המשמר היה המצעד הצבאי שמתקיים מדי חודש יוני, לציון יום ההולדת הרשמי של המלך. המלך צ'ארלס השלישי אמור לפקח על הטקס ב-17 ביוני ולכן לחיילים היה חשוב להרשים אותו.

הפעם האחרונה שבה קרה מקרה כזה, בו התמוטט חייל, הייתה בשנה שעברה. הוא השגיח על ארונה של המלכה אליזבת השנייה ולפתע קרס. הלילה צייץ הנסיך וויליאם והודה לכל מי שהשתתף בתרגיל. "תנאים קשים, אבל כולכם עשיתם עבודה נהדרת", כתב.

תגיות:אנגליהמזג אווירחוםחיילי משמר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה