חדשות בארץ

איזנקוט: "דאע"ש שילם מחיר של מאות הרוגים ופצועים בתקיפת צה"ל"

הרמטכ"ל לשעבר חשף, כי ישראל ביצעה בשנת 2015 תקיפה משמעותית נגד ארגון הטרור: "אין הרבה מדינות בעולם שיודעות לאתר מטרות בגודל של פודיום ולהכניס טיל למטרה ברדיוס של 1,000 קילומטר"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ גדי איזנקוט חשף היום (ראשון) כי צה"ל פגע במטרה ברדיוס של 1,000 קילומטר סביב ישראל, זאת במסגרת הלחימה בארגון דאע"ש. בדברים שנשא במכון למחקרי ביטחון לאומי, אמר הרמטכ"ל לשעבר כי התקיפה בוצעה בשנת 2015. לדבריו, מדובר בתקיפה רחבה מאוד, במסגרתה כוחות צה"ל פגעו ברבים מאנשי ארגון הטרור.

"המערכה נגד דאע"ש הייתה אינטנסיבית ובהרבה יותר ממדינה אחת, עם תוצאות שבחלק מהמקומות עולות על כל דמיון בסוג המבצעים והתקיפות שבוצעו. חלק מהפעולות עברו מתחת לרדאר. כל הצבא עסק במערכה הזאת - אמ"ן, חיל אוויר, יחידות מיוחדות, קשרי חוץ. פגענו בהרבה מאוד אנשי דאע"ש" - אמר מי שכיהן אז כרמטכ"ל.

"אין הרבה מדינות בעולם שיודעות לאתר מטרות בגודל של פודיום ולהכניס טיל למטרה ברדיוס של 1,000 קילומטר סביב ישראל. האויבים שלנו ראו את זה, הרוסים ראו את זה, האמריקנים ראו את זה. מי שיודע הכי טוב כמה צה"ל פעל ברחבי המזרח התיכון הם אנשי דאע"ש, כי הם שילמו מחירים של מאות הרוגים ופצועים ונפגעים והם ידעו מי ידע לעשות את הפעולות האלו".

על פי פרסומים זרים מהשנים האחרונות, ישראל אף תקפה עשרות מטרות של ארגון הטרור בתוך סיני שבמצרים, באישור הממשלה המצרית.

תגיות:דעאשגדי אייזנקוטצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה