חדשות בארץ

סמוטריץ' תוקף: "לפיד וגנץ, תפסיקו להסית, לשסות ולנרמל אלימות"

שר האוצר מתח ביקורת חריפה על ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הממלכתי: "הרפורמה המשפטית תתקדם. אם אתם רוצים להגיע להבנות, אתם מוזמנים. אם לא, אל תפריעו"

סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (שני),בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית, להפגנות נגד הממשלה, ומתח ביקורת חריפה על ראש האופוזיציה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "תפסיקו להסית, תפסיקו לשסות, תפסיקו לנרמל אלימות".

"האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה, והיא מובלת כיום על ידי חבורה של אנשים, חלקם מהאופוזיציה וחלקם מאופוזיציות קודמות. המשותף לכולם – שנאת האחר, הסתה ובערות", הצהיר סמוטריץ'. "כן, כן, דווקא אותם אנשים שרוממות הדמוקרטיה בגרונם – אוחזים באלימות ומסיתים כנגד כל מי שחושב אחרת מהם".

"כשאני חושב על הימים בהם חלק מהאנשים הללו הובילו תהליכים במדינה, עם הרבה פחות הסכמה ובהרבה יותר ערמומיות – איך כל מערכת אכיפת החוק עבדה אצלם שעות נוספות. איך הושתקו בדרך מאוד לא דמוקרטית כל מי שחשב אחרת מהם. כן, בין אותם אנשים שחשבו אחרת מהם הייתי אני. לא נהגנו באלימות, לא קראנו למרי אזרחי. מעולם לא נרמלנו סרבנות. מעולם לא נרמלנו אלימות".

"והם? הם עסוקים יום ולילה בלשסות חלק אחד בעם בחלק השני, בלהסית בדברי שקר כשהם יודעים שמדובר בשקר – כל זאת במטרה לפורר את המדינה מבפנים".

"מאהוד ברק והאסיר המשוחרר אהוד אולמרט אין לי ציפיות, גם לא מלפיד וגנץ", הוסיף סמוטריץ'. "אבל לפיד וגנץ חברים בכנסת ישראל ומובילים את האופוזיציה. אני קורא להם: תפסיקו. תפסיקו להסית, תפסיקו לשסות, תפסיקו לנרמל אלימות, תפסיקו להיות אופוזיציה למדינה".

"היום, רוב מוחלט של הציבור מבין שמערכת המשפט חייבת לעבור תיקונים מהותיים. מתוך אחריות לאומית, תוך שאנחנו מביטים בתדהמה בחוסר האחריות האדיר של השמאל ומערכת הפצת השקרים שלו בעולם, נכנסנו להידברות בבית הנשיא, ובאנו לשם מתוך רצון כן ואמיתי להגיע להבנות סביבן נגבש את הצעדים הנדרשים לתיקון מערכת המשפט".

"עד כה, לא נראה שהצד השני הגיע לשם עם אותן מטרות, אלא מתוך רצון למרוח זמן ולהשליט את דעתו – אז יש לי חדשות בשבילם: בבחירות האחרונות המחנה הלאומי ניצח, רוב הציבור בישראל בחר בו והרפורמה המשפטית תתקדם. אם אתם רוצים להגיע להבנות, אתם מוזמנים. אם לא, אל תפריעו", סיכם סמוטריץ'.

תגיות:יאיר לפידבני גנץאהוד ברקבצלאל סמוטריץ'הרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה