מעניין

הדליקה אש בשבת, גרמה לסערה והתחרטה: פנינה רוזנבלום מתנצלת

אשת העסקים שיתפה ביום המנוחה וספגה אש ברשת. לאחר שהבינה שטעתה ופגעה ברגשות הציבור - התנצלה

  • כ"ד סיון התשפ"ג
(רקע: shutterstock, צילום תמונה בעיגול: מרים אלסטר / פלאש 90 )(רקע: shutterstock, צילום תמונה בעיגול: מרים אלסטר / פלאש 90 )
אא

פנינה רוזנבלום לא תיארה מה עומד לקרות לה במוצאי השבת. רוזנבלום שיתפה רגע משפחתי מתוך סעודת שבת, אלא שלפי התמונה התברר כי הארוחה הייתה ערב ברביקיו. רוזנבלום אמנם התנצלה, אבל התגובה של הגולשים המסורתיים לא איחרה לבוא.

"הזמנתי את המשפחה לעל האש אצלי במרפסת. כמובן שאני על המנגל. שבת שלום", כתבה אז. אלא שהטיימינג לא שיחק לטובתה.

"למה בשבת? לפחות תעשי ולא תפרסמי. קצת כבוד", כתבו לה גולשים. "גועל נפש, אין לך אלוהים? למה בשבת?", "גאווה. מנגל בשבת, מסכנים השכנים", "להדליק אש בשבת זה השיא. שהשם יחזיר אותך בתשובה שלמה", "למה ביום שבת? ואת עוד מתגאה בזה? לפחות לא בפרהסיה".

לאחרונה עולות ברשת החברתית טענות כלפי מי שמעז להניח תפילין ולצלם זאת, על אף שלא פגע באיש. מנגד, יש מי שקורה לזה הדתה. אך האם תמונה שכזאת אינה פוגעת בציבור המסורתי?

לאחר שספגה ביקורת ברשת, רוזנבלום מיהרה להתנצל. "לכל חבריי וחברותיי באינסטגרם ובפייסבוק, במיוחד לכל אלה שנפגעו כי עשיתי מנגל והעליתי לרשתות. אני מתנצלת. בדיעבד, מסתמן שהייתי צריכה לגלות יותר רגישות לעוקביי המסורתיים והדתיים יותר, ולשים לב לכך. אשתדל שלא להעלות תכנים שכוללים דברים מהסוג הזה. שיהיה לכם המשך שבוע טוב".

תגיות:שמירת שבתפנינה רוזנבלום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה