חדשות בארץ

נחשף: זה מה שעשה הלל יניב הי"ד 13 ימים לפני שנרצח

"עקצתי את מד"א", כתב הלל יניב הי"ד לחבריו שבועיים בלבד לפני שנרצח, ופירט: "תרמתי דם פעמיים בחודשיים, כשמותר פעם אחת בשלושה חודשים"

  • כ"ד סיון התשפ"ג
בעיגול: הלל יניב הי"ד (צילום רקע: יונתן סינדל / פלאש 90)בעיגול: הלל יניב הי"ד (צילום רקע: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אירוע הצדעה לארגון מד"א נערך ביום ראשון האחרון בהיכל התרבות בת אביב. באירוע השתתפו שלום ואסתי יניב, שחשפו את ההודעה שכתב בנם הלל הי"ד, 13 ימים לפני שנרצח בפיגוע ירי בחווארה.

"עקצתי את מד"א, תרמתי דם פעמיים בחודשיים כשמותר פעם אחת בשלושה חודשים", כתב הלל. כאשר נשאל מדוע עשה זאת, הוא השיב כי "יש תרומה אז למה לא".

מנכ"ל מד"א אלי בין הקריא לנוכחים מכתב שנמצא בכיסו של יגל הי"ד, אחיו של הלל, מלפני חצי שנה, בו כתב: "איפה אני רואה את עצמי עוד שנה מהיום? יותר מסודר, לפתוח מוסך קטן בגבעה המערבית. לסיים מסכת, לחזור להתגייס, לכבד יותר את המשפחה ולסיים קורס חובשים - להתנדב יותר. שנה טובה".

במהלך האירוע מסר בין להוריו של יגל את תעודת סיום הקורס חובשים, אותו לא זכה בנם לסיים.

ניידת אמבולנס הוקדשה לעילוי נשמתם של האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב הי"ד. האמבולנס החדש יפעל במועצה האזורית שומרון.

בנוסף, במהלך האירוע הוקדשה ניידת אמבולנס שנתרמה לעילוי נשמתן של בנות המשפחה לוסי, מאיה ורינה די הי"ד שנרצחו בפיגוע ירי בבקעת הירדן בחול המועד פסח האחרון. האמבולנס החדש יפעל במועצה המקומית אפרת.

הוריו השכולים של יגל נשאו דברים באירוע: "יגל לצערנו הרב לא זכה להיות חובש מן המניין. תודה רבה לכם. מכל הלב. בכל פעם שאני פותחת את הטלפון של יגל אני רואה את האפליקציה של מד"א, והוא זכה לצאת לקריאות גם בקורס. גם להלל וגם ליגל היו עולם ערכים עשיר, מיד היו מתגייסים לעזור, זה היה עולם הערכים שלהם".

תגיות:תרומת דםמד"אהלל ויגל יניב הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה