חדשות בארץ

"ירו עליי מטווח אפס – בנס אני בחיים": פצוע הפיגוע משחזר

מנחם אורדמן, שנפצע בפיגוע בצפון השומרון, שחזר את רגעי האימה: "אני קולט שאני עדיין בחיים בדרך נס, הוצאתי את האקדח שלי והשבתי באש"

  • כ"ד סיון התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

מנחם אורדמן, תושב היישוב מבוא דותן שנפצע בפיגוע הירי בצפון השומרון, שחזר הערב (שלישי) את רגעי האימה.

"עצרתי עם הרכב בצומת אפס, בשול, כדי לדבר בטלפון – כי אין קליטה בכל האזורים האלה", סיפר אורדמן. "אחרי דקה-שתיים הגיע רכב לבן, עם חלונות שחורים, נצמד אליי. פתח את החלון האחורי, הוציא M-16 והתחיל לירות עליי. אני קולט שאני עדיין בחיים בדרך נס, בניסי ניסים. הוצאתי את האקדח שלי, והשבתי באש. ואז שומע שהם אומרים בערבית - להסתלק. הוא בורח".

"אני קורא מפה לממשלת ישראל לחסום את כל המעברים שם, את כל האופציות שיש לפלסטינים ולמחבלים לנהוג שם על הציר, ולצאת למבצע לחיסול הטרור באזור צפון השומרון, שהפך להיות פשוט המערב הפרוע. זה מאפשר ירי ללא הפסקה. אני בנס יצאתי בחיים, לפני שבועיים מאיר תמרי הי"ד נרצח. אנחנו לא רוצים עוד סיפורים כאלה".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הוסיף: "מנחם, אב לחמישה, יצא בנס. אנחנו לא מוכנים להמשיך לסמוך על הנס, לא מוכנים להמשיך ללוות אלמנות ויתומים לבתי הקברות. אנחנו דורשים מבצע התקפי לאיסוף הנשקים ברשות הפלסטינית הטרוריסטית – עכשיו. אנחנו דורשים להחזיר את המחסומים. מי שפתח את המחסום התיר את דמנו. אנחנו לא נמשיך להיות סוג ת' במדינה שלנו".

בפיגוע, שהתרחש סמוך למקום בו נרצח תמרי, נפצעו ארבעה חיילים. דובר צה"ל מסר כי "ארבעה חיילי צה"ל נפצעו מוקדם יותר היום, במהלך חילופי ירי, לאחר שביצעו מרדף אחר רכב המחבלים שביצע את הירי סמוך למעבר ריחן שבמרחב חטיבת מנשה. שלושה נפצעו באורח קל ואחד באורח בינוני. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחותיהם עודכנו. כוחות צה"ל חוסמים צירים במרחב וממשיכים במרדף אחר המחבלים".

תגיות:יהודה ושומרוןפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה