חם ברשת

עדי אשכנזי ויעל בר זוהר: "חייבים להגן על הילדים מהגננות המתעללות"

הסלבס יוצאים להפגין בעקבות גל האלימות בגני הילדים. אשכנזי: "עד הסוף ניאבק". בר זוהר הוסיפה: "כל המציל נפש אחת הציל עולם ומלואו"

  • כ"ה סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשנים האחרונות הולך ועולה נושא חדש על סדר היום – התעללות של גננות בילדים חסרי ישע. בשבועות האחרונים הנושא שוב עלה לכותרות בעקבות מעצרים שביצעה המשטרה כנגד גננת מתעללת וחלק מהסלבס כבר לא יכלו להישאר אדישים לנוכח המראות הקשים.

המנחה יעל בר זוהר, כמו מפורסמים אחרים, הלכה להפגין. בפוסט באינסטגרם כתבה כי "חייבים להתעורר ולהתחיל לדאוג לילדים". בר זוהר הוסיפה: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו, חייבים לדאוג לחקיקה שתגן על הילדים. המצב כרגע והמציאות הקשה של הגננות המתעללות - מוכיחה שחייבים לעשות משהו ומהר".

הסטנדאפיסטית עדי אשכנזי הצטרפה גם היא למחאה. "עד הסוף ניאבק, עד לשינוי החקיקה שינוי הענישה ועד לחזרתה של יפה בן דויד מהשטות הגמורה: פרטיות לגננות. על זה אנחנו משלמים מיסים".

ובעודן מוחות, היום עצרה המשטרה עובדת בפעוטון. העובדת, ממוצע ערבי וללא אישורי שהייה, נחשדת כי תקפה פעוטה בת 9 חודשים. היא תובא לדיון בהארכת מעצרה עוד היום. מהמשטרה נמסר כי "תחנת שפט של מחוז ירושלים פתחה אמש בחקירה בעקבות  דיווח שהגיע מבית החולים על חשד לאלימות כלפי פעוטה בת 9 חודשים בפעוטון בכפר עקב. לפי הדיווח שהתקבל במשטרה, אם שהגיעה לפעוטון בכפר עקב לקחת את בתה הפעוטה, זיהתה עליה סימני אלימות והפעוטה פונתה לבית החולים עם סימני חניקה על צווארה וחבלות חמורות על גופה".

תגיות:עדי אשכנזייעל בר זוהרהתעללותגן ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה