חיים לאחר המוות

בת 36 מתה ממכת חום וקמה לתחייה: "זה מה שראיתי"

ג'ייד בת ה-36 מארצות הברית שיתפה את עוקביה ברשת החברתית על חוויה שעברה לפני 12 שנים, כשליבה הפסיק לפעום במשך 3 דקות: "הבנתי שאני עומדת למות"

אא

ג'ייד, בת 36 מוויסקונסין שבארצות הברית, טענה כי מתה ממכת חום במשך 3 דקות לאחר שלבה הפסיק לפעום, אך הרופאים הצליחו להחיות אותה.

ג'ייד שיתפה את עוקביה ברשת החברתית על המוות הקליני שעברה וטענה כי "הכל היה נראה שחור". לדבריה, בשנת 2011, היא נאבקה בחום קיצוני בעיר הולדתה גרין ביי. היא אמרה בראיון לתקשורת המקומית כי "הכול קרה תוך כמה רגעים אבל זה הרגיש הרבה יותר. תקפה אותי תחושת בחילה שפגעה בי כמו סלעים", סיפרה.

הסרטון של ג'ייד ברשת הטיק טוק הפך וויראלי לאחר שחלקה עם העוקבים מה הרגישה באותן 3 דקות של מוות קליני. "הרגשתי שהראש שלי מתנפח ושהגוף שלי מתכווץ", אמרה והוסיפה כי התמוטטה על הספה בסלון הבית של אחד מחבריה. "ואז הכול נהיה שחור וזה היה הרגע שבו הבנתי שאני עומדת למות".

חברים שהיו עימה באותו רגע הזעיקו אמבולנס ולאחר מכן ג'ייד הובהלה לבית החולים. כשהגיעה, היא עברה החייאה לאחר שליבה הפסיק לפעום.

ג'ייד הסבירה כי היא סובלת מתסמונת וולף-פרקינסון-וויט ותסמונת טכיקרדיה יציבה, אשר גורמות להפרעות ולקצב לב מוגבר, ולעיתים קרובות היא חווה רעד או עילפון. לדבריה, החום הקיצוני החמיר את התסמינים מהם היא סובלת בדרך כלל, מה שהוביל לתקרית המסוכנת.

במשך שלוש הדקות בהן לא הייתה בחיים, ג'ייד טוענת שהיא "ראתה שחור", ומאז אותו אירוע היא חווה חוויות חריגות שגורמות לה להאמין שיש חיים לאחר המוות. "קרו לי לא מעט דברים משונים מאז התקרית... התחלתי להקליט ולתעד את מה שקורה אצלי בבית כי הייתי בטוחה שאני מאבדת את דעתי. כעת אני מאמינה שאלו סימנים לכך שיש חיים לאחר המוות", אמרה.

תגיות:ויראלימוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה