חדשות בארץ

צה"ל הרס את בית המחבל שרצח את עידו ברוך ז"ל

ברוך ז"ל, בן 21 מגדרה, נהרג באוקטובר האחרון. הוא שימש כלוחם בסיירת גבעתי ונהרג בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים

  • כ"ו סיון התשפ"ג
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

כוחות צה"ל פעלו הלילה (בין רביעי לחמישי) בעיר שכם כדי לבצע את הריסת ביתו של אוסאמה טוויל, המחבל שביצע יחד עם החוליה את הפיגוע שבו נפל סמל ראשון עידו ברוך ז"ל בחודש אוקטובר האחרון.

במהלך כניסת הכוחות התפתחו עימותים במקום. מתפרעים פלשתינים הפרו את הסדר. הם השליכו אבנים, מטענים וחפצים וניסו לחסום צירים בעיר כדי להדוף את הכוחות.

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)

מקורות רפואיים הודיעו כי בעימותים בשכם נהרג גם ח'ליל אלאניס, פלשתיני בן 17. עוד שני פלשתינים נפצעו קשה מירי. בנוסף, דווח על פצועים נוספים, בהם אחד שנפגע מדריסת רכב צבאי. עשרות נפגעו משאיפת גז מדמיע ומשריפה שפרצה באחד הבתים באזור.

סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל היה בן 21 מגדרה. הוא שימש כלוחם בסיירת גבעתי ונהרג בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים. כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים ולאחר שאיתר את אחד מחברי החוליה, פעל להרוס את ביתו.

תגיות:הריסת בתי מחבליםעידו ברוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה