סמארטפונים ואינטרנט

וואטסאפ מאפשרת להקליט הודעות וידאו. כך תדעו אם השירות זמין אצלכם

תכונה חדשה תאפשר לכם לשדר סרטון וידאו בן 60 שניות. היא תופעל דרך כפתור המיקרופון, זה שכבר נמצא בצ'אטים. אז איך אפשר לדעת האם התכונה זמינה אצלכם?

  • כ"ו סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חברת וואטסאפ מציגה מפעם לפעם עדכונים שוטפים לגבי פיצ'רים חדשים, אבל זה מעניין במיוחד - הודעות וידאו. תכונה חדשה תאפשר לכם לשדר סרטון וידאו בן 60 שניות. ההודעות כבר זמינות בעדכוני הבטא האחרונים עבור iOS ואנדרואיד, כך שאפשר לשתף סרטונים קצרים עד 60 שניות. התכונה הזאת זמינה כרגע לבודקי בטא נבחרים אבל תושק לכולם בהדרגה בשבועות הקרובים.

הקלטת הודעות וידיאו תופעל דרך כפתור המיקרופון, זה שכבר נמצא בצ'אטים. כיום הוא משמש להקלטת הודעות קוליות ובקרוב תהיה לכם אפשרות ללחוץ על כפתור הוידאו. פשוט - אם תלחצו לחיצה ארוכה – תוכלו להקליט הודעה. אם תקישו פעם אחת, המיקרופון יהפוך למצלמת וידיאו. כך תוכלו לצלם ולשלוח לחברים שלכם.

על מנת לבדוק האם האפשרות זמינה במכשיר שלכם, הקישו על הכפתור של המיקרופון בתוך אחת השיחות שלכם. אם הוא הופך למצלמה – אתם יכולים להתחיל במשימה. הנמען צריך לעדכן גם את הוואטסאפ שלו כדי לקבל את זה. אגב, התכונה הזאת קיימת היום בטלגרם.

היתרון של הודעת וידאו הוא האותנטיות –ההודעה נשלחת בזמן אמת ולא מוקלטת ונערכת מראש. כך יידע מי שמולכם שהקלטתם את ההודעה במיוחד בשבילו, ממש באותו רגע. את הודעות הווידאו לא תוכלו להעביר הלאה, אלא רק לשמור אותן אצלכם.

תגיות:וואטסאפפיצ'רים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה