חדשות בעולם

הפיץ ידיעה על מותו – ונחת באמצע ההלוויה ממסוק: "רציתי ללמד אותם לקח"

תושב בלגיה בן 45 זייף את מותו, דאג שחבריו יוזמנו לטקס, ובאמצע ההלוויה נחת במסוק. את המתיחה תיאם עם אשתו וילדיו

  • כ"ו סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

דייוויד בארטן, תושב בלגיה בן 45, הדהים את משפחתו וחבריו לאחר שזייף את מותו, ובמהלך טקס ההלוויה שנערך לו - נחת במסוק. הסיבה שעשה זאת, לדבריו, היא "רק כדי ללמד את משפחתו וחבריו לקח ולהזכיר להם שחשוב לשמור על קשר".

בארטן תיאם את המתיחה עם אשתו וילדיו. בתו אף פרסמה ברשת את ההודעה על מותו: "נוח על משכבך בשלום, אבא. לעולם לא אפסיק לחשוב עליך", כתבה. "למה החיים האלה כל כך לא הוגנים? למה אתה? עמדת להפוך לסבא וכל החיים היו לפניך. אני אוהבת אותך! אנחנו אוהבים אותך! לעולם לא נשכח אותך!".

טקס ההלוויה של בארטן נקבע לשבוע שעבר ליד העיר ליאז, ואליו הגיעו עשרות ממכריו של בארטן. עוד לפני תחילת מסע ההלוויה נחת בארטן ממסוק, וכשיצא החוצה מלווה בצוות צילום, הכריז: "ברוכים הבאים להלוויה שלי".

משתתפי ההלוויה נחלקו לשניים: חלק מהם חיבקו אותו בבכי, אך אחרים הביעו שאט נפש מהמעשה. רבים מהם טענו כי מדובר במתיחה אכזרית.

בארטן, כוכב טיקטוק שלו 165 אלף עוקבים ברשת החברתית, הסביר למכריו כי ארגן את התעלול כדי לראות למי מידידיו אכפת ממנו. "בני משפחתי פוגעים בי לעתים קרובות, ואף פעם לא מזמינים אותי לשום דבר. אף אחד לא רואה אותי. כולנו התרחקנו זה מזה. הרגשתי שלא מעריכים אותי. לכן רציתי לתת להם שיעור לחיים ולהראות להם שלא צריך לחכות שמישהו ימות כדי לפגוש אותו", אמר בארטן והדגיש כי רק חצי מבני משפחתו טרחו להגיע לטקס ההלוויה.

תגיות:הלוויהמתיחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה