חדשות בארץ

בן 80 חיפש שאריות מזון בזבל סמוך ל'רמי לוי' - וזו התגובה ההזויה שקיבל

מה קרה לאדם המבוגר שחיפש אוכל בפח סמוך לסניף 'רמי לוי' בכפר סבא? גם אתם תתקשו להאמין לזה

אא

אם בעבר סיפורים על הומלסים שגורשו מחנויות יכולנו למצוא רק בחוץ לארץ, הרי שהיום לצערנו המצב השתנה, והסיפור שלפניכם התרחש ממש לאחרונה, סמוך לסניף 'רמי לוי בשכונה' ברחוב רוטשילד בכפר סבא. 

מי ששיתף את הסיפור הוא מאזין בשם אבי שעלה לשידור בתוכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל. "אדם מבוגר, אני מעריך בן 80, פותח את פח הזבל הצמוד לסניף, ולוקח משם פירות שהושלכו לפח על ידי הסניף. באותו רגע קופצים עליו עובדי הסניף ואומרים לוף 'אסור לך לקחת כלום מהפח'. הוא ממשיך וכאילו לא שומע, אך הם נחושים ומגרשים אותו משם".

המשיך המאזין וסיפר כי הדבר כאב לו מאוד. "אני שואל, למה? זרקתם פירות וירקות לפח, משמע, אתם לא רוצים אותם. הם הפכו לרשות הכלל. למה לא לאפשר לאנשים עניים שידם לא משגת לקנות פירות וירקות - לקחת מהפח? למה הרשעות הזאת?".

מאז, המקרה לא יצא לו מהראש, ואבי המודאג אץ לשתף את הסיפור בתוכנית הרדיו, בתקווה שהשיתוף יביא לשינוי אמיתי. 

הפקת התוכנית 'יהיה בסדר' פנתה לרשת 'רמי לוי' עם בקשת התייחסות למקרה המצער, ובתגובה אמרו ב'רמי לוי' כי סניפי 'רמי לוי בשכונה' מנוהל על ידי מנכ"ל קופיקס פיני שיטרית. ממנו נמסר בתגובה לגל"צ כי בדק את הנושא עם מנהל החנות, ומדובר בפחי אשפה של כל הדיירים בבניין. "הדיירים התלוננו על כך שמגיעים אנשים והופכים את פחי הזבל כשהם מחפשים מוצרים רקובים או שאינם ראויים למכירה, וגורמים לבעיות תברואה במקום. 

"זו לא הפעם הראשונה שהוא מגיע ומחטט בפחי האשפה ומוציא אשפה לרשות הרבים. פקחי העירייה שהיו במקום, ביקשו לשפוך אקונומיקה על המוצרים שנזרקו מכיוון שאינם ראויים לאכילה, ולא עשינו את הפעולה הזאת. 

"בכל מקרה, הנחיתי את המנהל לנהוג בנימוס כלפי האנשים", הוא מסכם. 

תגיות:יוקר המחיהזבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה