חדשות כלכלה

"ירושה מהממשלה הקודמת" | בשבוע הבא: מחיר התחבורה הציבורית יתייקר ב-12%

התייקרות מחירי התחבורה הציבורית תיכנס לתוקפה ב-1 ביולי. "מדובר בירושה שקיבלנו מהממשלה הקודמת", נמסר ממשרד התחבורה

  • א' תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יוקר המחיה – גם בתחבורה הציבורית: תעריפי הנסיעות בתחבורה הציבורית צפויים להתייקר בשיעורים של בין 10% ל-15% בחודש הבא, כך מאשר משרד התחבורה.

מדובר בהתייקרות רוחבית בכל הארץ בקווים עירוניים ובין עירוניים. ההתייקרות תצא לפועל במידה שלא יימצא מימון של עשרות מיליוני שקלים.

"מדובר בירושה שקיבלנו מהממשלה הקודמת", נמסר ממשרד התחבורה. "זו התקנה של העלאת המחירים שעליה חתמו שר האוצר הקודם ליברמן והשרה לשעבר מיכאלי. מרגע שהשרה רגב עודכנה על המצב הזה, היא פועלת יחד עם שר האוצר סמוטריץ' במטרה לדחות את הגזירה, ולמצוא פתרון להתייקרות מחירי התחבורה הציבורית שנכפו עלינו מהממשלה הקודמת, התייקרות אשר אמורה להיכנס לתוקפה ב-1 ביולי".

עוד נמסר מהמשרד: "כידוע, השרה רגב קיבלה החלטה להורדת מחירי התחבורה הציבורית במסגרת תוכניתה 'צדק תחבורתי' שתביא לירידה במחירים החל מספטמבר הקרוב. 50% הנחה לפריפריה הגיאוגרפית, 50% הנחה לנכים ובעלי מוגבלויות, 33% הנחה לצעירים בגילאי 26-18".

שרת התחבורה מירי רגב אמרה: "קיבלנו בירושה מהממשלה הקודמת תקנה שמעלה את מחירי התחבורה הציבורית ב-12% החל מ-1 ליולי. אני פועלת יחד עם שר האוצר סמוטריץ' במטרה לדחות את הגזירה ולמנוע את עליית מחירי התחבורה הציבורית. לא יתכן כי ביוקר המחיה הנוכחי המחירים יעלו".

תגיות:תחבורה ציבוריתמשרד התחבורהמירי רגביוקר המחיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה