בריאות ותזונה

מה יקרה לגופכם אם תשתו את השייק הזה בכל יום, רצוי בשעה קבועה?

אוהבים שייקים? ודאי תשמחו לגלות את השייק הזה, שעוזר להשיג משהו שכולנו צריכים מפעם לפעם

אא

אם אתם אוהבים שייקים, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו כאן כדי לספר לכם על שייק מיוחד במינו שמורכב, רובו ככולו, ממזונות שמוגדרים 'סופר פוד' (או מזונות על) שכל אחד  מהם בנפרד הוא 'פצצה' של אנרגיה לגוף. 

למה כדאי לשתות את השייק הזה מדי יום ורצוי בשעה קבועה בבוקר? 

בלוגרית בשם אלכסה, שהיא גם סטודנטית לנטורופתיה וגם בעלת מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, אומרת כי מדובר ב"אחד השייקים היותר מבטיחים לעזרה בדיאטה שלכם".

לדבריה, השייק הזה לא רק יקנה לכם תחושת שובע אלא גם "יחזיק את הגוף שלכם במשך שעות, מבלי שתרגישו שום רעב. וזה עוד לא הכל. אם תצרכו אותו מדי יום בשעה קבועה הוא ישדר למוח שלכם להפחית סטרסס, ולעזוב את האכילה הריגשית", היא כותבת במאמר באנגלית. 

עם זאת, לדבריה יש סכנה שאורבת גם בשיטה הזו. "החיים הלחוצים שלנו מביאים אותנו לא פעם להכניס לגוף אוכל שאנחנו לא באמת צריכים, וזה רק בגלל שמשעמם לנו. אז כאן, צריכים לשים לב לסכנה הזו, כי גם כשאנחנו שבעים ולא סובלים משום לחץ או מתח, אנחנו נוטים לאכול מתוך שעמום. העצה שלי היא לקחת עוד כמה לגימות מהשייק שלכם ברגע שזה קורה לכם".

ועכשיו לתכל'ס: למען האמת, כשתצללו לעומק ותבינו ממה השייק הזה עשוי, תגלו שאולי אתם בכלל לא מכירים לא בטוח את רוב הרכיבים שבו. 

תה ירוק מאצ'ה, תותים מסוג ארוניה, תותים מסוג אסאי, ותותי מאקואי. כולם ניתנים לרכישה בחנויות טבע מובחרות - בצורה של אבקה. 

הנה קצת מידע משמח על המזלג, לגבי התותים הללו: מאקואי (Maqui),ארוניה (Aronia) ואסאי (Acai) הם פירות זעירים שמלאים בנוגדי חמצון חזקים ביותר, שנלחמים ברדיקלים חופשיים ואף מרפאים תאים בגוף שכבר נפגעו. מחקרים רבים שנעשו עליהם הראו כי תותי הארוניה למשל מורידים את הסיכון ללקות בסרטן, תותי המאקואי מחזקים את מערכת העיכול ועוזרים לאזן את המשקל ואילו תות האסאי שבו נמצאים כל אבות המזון כולל פחמימות חלבונים ושומנים, ויטמינים וגם מינרלים, מסייע לנו בהורדה במשקל ובתחושת שובע. 

גם תה ירוק מאצ'ה שהיום כבר רבים מכירים, נבדק מחקרית ונמצא כעוזר ביותר להגברת חילוף החומרים בגופנו, הודות לחומר בשם קטצין שמפחית את מסת הגוף. 

 

המתכון לשייק העל שלנו הוא: 

חצי כוס תה ירוק מאצ'ה

כפית אבקת תותי מאקואי 

שתי כפות עלי בזיליקום טריים 

שתי כפות זרעי צ'יה

כף אבקת אסאי

כוס נבטים

תפוח 

רבע כוס קרח 

שליש כוס אבקת ארוניה

הכניסו הכל למעבד מזון ושתו מדי יום את השייק כשהוא טרי, רצוי בשעה קבועה ובשעות הבוקר. 

תגיות:דיאטהשייקבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה