מעניין

ירדה 18 קילו ממשקלה – למרות שאכלה בכל יום מזון מהיר

אישה בת 22 ממישיגן הצליחה להשיל 18 קילוגרמים ממשקלה למרות שאכלה במקדונלד'ס מדי יום. הסרטון בו חשפה כיצד עשתה זאת הצליח לעורר סערה ברשת

אא

אישה בת 22 ממישיגן שבארצות הברית טוענת כי השילה 18 קילוגרמים ממשקלה תוך ארבעה חודשים למרות שאכלה מדי יום ברשת המזון המהיר מקדונלד'ס. דרה וסקז אמרה ברשת החברתית כי הדיאטה שלה הייתה די פשוטה, למרות שאנשים מיהרו לשפוט אותה.

וסקז שקלה 111 קילוגרמים בשנת 2018 וכיום היא שוקלת 63 ק"ג. היא הורידה קרוב למחצית ממשקל גופה דרך שיטת "גירעון קלורי". גירעון קלורי הוא מצב בו כמות הקלוריות שאנו מוציאים גדולה מכמות הקלוריות שאנו מכניסים לגוף. אנחנו יכולים לשרוף קלוריות באמצעות יותר אימונים או פשוט לצמצם את כמות הקלוריות שאנו צורכים. עם זאת, חשוב לציין ששיטת גרעון קלורי יכולה לגרום לחסכים תזונתיים ולכן מומלץ להתייעץ עם דיאטנית מוסמכת לפני שבוחרים בדיאטה מסוג זה.

הסרטון של וסקז עורר עניין ואף סערה ברשת. "אנשים מיהרו להסיק מסקנות ולהגיד שאני לא בריאה בגלל שאכלתי מקדונלד'ס בכל יום", סיפרה וסקז, "אבל מה שסייע לי לרדת במשקל בצורה זו, היה הזמינות של רשתות המזון המהיר. הן נמצאות בכל מקום, התפריט מכיל מגוון אפשרויות ותמיד אפשר לבצע שינויים במנה. ירדתי 45 ק"ג בשנה בזכות הדרך הזו, אז אין לאחרים את הזכות לשפוט אותי".

וסקז הוסיפה כי "אני מודעת לעובדה שלא מדובר בתהליך הכי בריא. אני רק אומרת שאנחנו לא חייבים להיות אומללים בתהליכי ירידה במשקל. עדיין ניתן לצרוך מזון מהיר מדי פעם אלא אם תוצאות בדיקות הדם שלכם במצב רע במיוחד. הנתונים משתנים מאדם לאדם ואני בטוחה שיהיו כמה אנשים שיעדיפו לעשות את הדיאטה הזו מאשר כל דיאטה אחרת", אמרה.

וסקז גם התייחסה לסוג הדיאטה שבחרה: "גירעון קלורי הוא בסך הכול לאכול פחות קלוריות מכמה שאנחנו שורפים ביום. אתם עדיין יכולים לעמוד ביעד הזה גם אם אתם אוכלים מזון מהיר".

התהליך של וסקז התחיל לפני כחמש שנים, כשהרופאים אמרו לה שהיא נמצאת במצב של טרום סוכרת, ואם לא תרד במשקל, היא תסבול לשארית חייה."זה היה מפחיד לשמוע כנערה שהמשקל שלי עשוי להשפיע על כל חיי. מאז שאני זוכרת את עצמי סבלתי מעודף משקל ותהליך הירידה היה קשה ומפחיד, אבל החיים קצרים וידעתי שאם לא אנסה, המצב שלי יהיה גרוע יותר", הסבירה ואמרה כי היא מרגישה היום "טוב יותר מתמיד".

תגיות:ויראליבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה