חדשות בארץ

שי גולדן: "בימין כולם ביביסטים, בשמאל 'שוחרי שלום'. מתנצל על זה"

העיתונאי לא אוהב את השיח המתנהל בישראל וכתב לעוקביו: "כשזה נוגע לימין זה קולקטיבי; כשזה נוגע לשמאל זה סלקטיבי". ועל מי הוא כתב "טוב בלהבעיר את המדינה. בלנהל אותה - קצת פחות"?

  • ח' תמוז התשפ"ג
אא

"נתתי את דעתי לכך שבכל פעם שמדברים על המחאה ועל אחינו המקסימים מקפלן, ועל (לפעמים) התנהגותם הבלתי סבירה, יש תמיד לסייג 'לא כולם', ו'מרבית האנשים טובים ושוחרי שלום'; כדי לא לפגוע. יש איזה רבע אחד קיצוני בשמאל, ואין להתייחס אליהם כקיצוניים". כך כותב העיתונאי שי גולדן, שלאחרונה מרבה לעסוק בענייני המחאה.

גולדן לא אוהב את האופן שבו מתנהל השיח בין ימין ושמאל, בין ההאשמות שהוא סופג יחד עם מצביעי הימין, בעוד הצד השמאלי של המפה לא מגדיר עצמו כקיצוני.

"ועם זאת", הוא כותב, "בימין כולם 'ביביסטים', שטופי מוח. מטורפים בלחץ. כי כשזה נוגע לימין זה קולקטיבי; כשזה נוגע לשמאל זה סלקטיבי. רק אומר שיש בזה משהו ממש מעוות. שמלמד הרבה על ההוגנות של השיח בישראל. והוא לא הוגן. סליחה שלא מצאתי זמן להתנצל על זה שאינני מתנצל. מתנצל מראש".

שלשום כתב גולדן פוסט על אהוד ברק. "אהוד ברק הזה, שעכשיו מנהל את השמאל בפועל ומנווט את המחאה, אפילו בלי להסתיר זאת", טען. "אז אהוד ברק הזה (עזבו ג'פרי אפשטיין שנייה),למה בכל פעם שהוא הולך לבקש את קולות הבוחרים, הוא מושב ריק פנים וריק קולות? איך נסביר את העובדה הפסיכית, שמי שהחריב את השמאל עם 'אין פרטנר לשלום', הוא עכשיו בכלל משיח בן דוד של 'כוח קפלן'? עד שיירצה לרוץ לכנסת, כלומר: ואז, יאמר לו הציבור (משמאל, בכלל!) 'עד כאן, אחינו. נהל את המחאה, כאוות נפשך, אבל את הקול שלנו בקלפי לא תקבל'. ובקצרה: אהוד טוב בלהבעיר את המדינה. בלנהל אותה? קצת פחות".

תגיות:שי גולדןאנשי שמאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה