חדשות בארץ

בעקבות דברי אלשיך: קרעי דורש לפתוח בחקירה נגדו

השר קרעי פנה ליועמ"ש בדרישה לפתיחת חקירה: "מגלה בדבריו קבל עם ועדה, כי ההחלטה להגיש כתב אישום התבססה על ההנחה שראש הממשלה נתניהו יתפטר". הליכוד: "הודאתו מחייבת חקירה נגדו ונגד השותפים לתפירת התיקים"

  • ט' תמוז התשפ"ג
(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

השר שלמה קרעי פנה הבוקר (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ודרש פתיחת חקירה כנגד המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, בעקבות אמירתו המטלטלת בגלי צה״ל. בריאיון לגל"צ התייחס אלשיך לאמירת השופטים כי יתקשו להוכיח עבירת שוחד בתיק 4,000. הוא סיפק אמירה חריגה בהקשר הזה. "אף אחד לא יכל לנחש שראש הממשלה נתניהו לא יתפטר ויבחר להילחם מתוך המערכת", חשף את הנחת היסוד שלו לפני ההמלצה להגיש כתב אישום. "אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד שלטובת המדינה 'אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו'".

"אלשיך מגלה בדבריו קבל עם ועדה, כי ההחלטה להגיש כתב אישום התבססה על ההנחה שראש הממשלה נתניהו יתפטר, ושאלמלא כן לא בטוח שהיו מעזים להגיש כתב אישום מחורר ומופרך כל כך. דבריו אלו מצטרפים לשיטות החקירה הפסולות, להתעללות בעדים במשטרה ולהתנהלות מופקרת ובלתי חוקית של המשטרה בזמן כהונתו של אלשיך", כתב קרעי.

עוד הוסיף כי: "מדובר בפרשיה חמורה ובהודאה למעשה בקשירת קשר לביצוע הפיכה על ידי אלשיך, שסימן את ראש הממשלה כמטרה והקיף אותו במעגלי ראיות והאשמות בדויות שגרמו ליועץ המשפטי לממשלה להגיש את כתב האישום בסופו של דבר. ללא קשר לעמדתך ולעמדת משרדך בנוגע לכתב האישום שהוגש על ידי היועמ"ש הקודם, דבריו של אלשיך מחייבים חקירה באזהרה ויפה שעה אחת קודם".

מהליכוד נמסר בתגובה: "הודאתו מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד השותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלה מכהן".

תגיות:רוני אלשיךשלמה קרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה