חדשות בארץ

מכתב איום נגד רה"מ הונח על קברו של יוני נתניהו הי"ד: "שיהיה ברור – זה איום מדרגה ראשונה"

העובדים בהר הרצל מצאו את המכתב על קברו של סגן-אלוף יוני נתניהו הי"ד, שנפל במבצע אנטבה. המשטרה והשב"כ פתחו בחקירה

נתניהו על קבר אחיו יוני הי"ד, תמונת ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)נתניהו על קבר אחיו יוני הי"ד, תמונת ארכיון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
אא

מכתב, ובו איומים לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו, הונח בהר הרצל בירושלים על קברו של אחיו, סגן-אלוף יוני נתניהו הי"ד.

המכתב אותר היום (שישי) על ידי העובדים בהר הרצל. על פי הדיווח באתר ynet, נכתב בו בין היתר: "מה קורה יוני? נתבקשתי להודיע לאחיך שיש לו קצת זכויות, אבל הן נגמרו. ומכאן, הר הרצל, המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה. עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד שבו אחיך חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור – זה איום מדרגה ראשונה".

המשטרה והשב"כ פתחו בחקירה, אולם טרם נעצרו חשודים. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי, בעקבות מכתב איומים, על פי החשד, שאותר היום מונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל במתחם הר הרצל בירושלים. גורמי החקירה מבצעים בעקבות כך פעולות מגוונות על מנת להתחקות אחר מניח המכתב ומיצוי חקירת המעשה".

גורם בכיר בשב"כ אמר כי "בשירות הביטחון הכללי לא מתכוונים לעבור לסדר היום על איום מכוון למול ראש ממשלה שהונח על קברו של גיבור ישראל, ויטפלו באירוע בכל הכלים העומדים לרשותם".

בתחילת השבוע עלו ראש הממשלה ואחיו עידו לקברו של אחיהם יוני, שנפל בעת שפיקד על לוחמי סיירת מטכ"ל במבצע לשחרור החטופים באנטבה, במלאת 47 שנים לפטירתו. האחים אמרו קדיש על קברו של יוני.

בטקס, שהתקיים בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, השתתפו קרובי המשפחה, שרים, חברי כנסת, מפקדי צה"ל בעבר ובהווה, חבריו ליחידה, חברי המשפחה וחטופי אנטבה ובני משפחותיהם.

תגיות:הסתהיוני נתניהובנימיין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה