חדשות בארץ

נתניהו במוצב סאלם: "מי שחושב שהפיגוע ירתיע אותנו להמשיך במאבק שלנו בטרור – טועה"

ראש הממשלה ביקר עם שר הביטחון במוצב סאלם שבקרבת ג'נין, קיבל סקירה על הנעשה ואמר: "לא נאפשר לג'נין לחזור להיות עיר מקלט לטרור, ואנחנו נגדע את הטרור בכל מקום שנראה אותו"

(צילום: Shir Torem / Flash90)(צילום: Shir Torem / Flash90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ביקרו היום (שלישי) במוצב סאלם הסמוך לג'נין. השניים קיבלו עדכון על המצב הנוכחי בשטח ממפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, וממפקד חטיבת מנשה, אל"ם אריק מויאל.

המפקדים סקרו בפניו את מאמצי ההתקפה וההגנה בג'נין, ההישגים המבצעיים שהושגו במבצע עד כה והיערכות הכוחות להמשך. כמו כן, פירטו בפני ראש הממשלה אודות איום המטענים, ופעילות הכוחות להשמדת מעבדות נפץ לייצור מטענים ומעצר מחבלים.

בתום הביקור מסר נתניהו הצהרה לתקשורת: "היום התרחש פיגוע נפשע בתל אביב שנעצר בגלל התערבותו של אזרח חמוש. ללא ההתערבות הזאת, יכול להיות שהפיגוע הזה היה גובה חיים רבים. אני מאחל החלמה לפצועים. מי שחושב שפיגוע כזה ירתיע אותנו להמשיך במאבק שלנו בטרור - טועה. הוא פשוט לא מכיר את רוחה של מדינת ישראל, לא מכיר את ממשלתנו, את אזרחינו ואת לוחמינו".

"אני מברך את הלוחמים האמיצים שלנו שהרסו תשתיות טרור רבות בג'נין, ומנעו בכך פיגועים רבים. ברגעים אלה אנחנו משלימים את המשימה, ואני יכול לומר שהפעולה הנרחבת שלנו בג'נין איננה חד-פעמית. אנחנו נמשיך ככל שדרוש כדי לגדוע את הטרור, אנחנו לא נאפשר לג'נין לחזור להיות עיר מקלט לטרור, ואנחנו נגדע את הטרור בכל מקום שנראה אותו ונכה בו".

לאחר דבריו של נתניהו התייחס גם שר הביטחון למבצע בג'נין: "בשנתיים האחרונות ג'נין הפכה למפעל לייצור טרור, אבל ביומיים האחרונים זה נגמר. קטענו את תהליך ייצור אמצעי הלחימה, תפסנו אלפי מטענים, השמדנו עשרות מקומות ייצור, בתי מלאכה ומעבדות של חומרי נפץ״. 

"ייקח עוד קצת זמן, ואנחנו נגיע למצב בו אנחנו נהיה מסוגלים לנוע בכל מקום, במחנה הפליטים או בכל מקום אחר, עם צוות לוחמים, ולא עם חטיבה שלמה. זה העיקרון, חופש הפעולה. את מה שעשינו היום ואתמול בג'נין ואת מה שעשינו לפני חודשיים בעזה, נדע לשכפל ולהעתיק לכל מקום שיידרש. כל מי שמנסה לפגוע באזרחים ישראליים ישלם מחיר ואנחנו נגיע אליו, אל ביתו, אל חדר השינה, נעצור אותו ונביא אותו לדין".

תגיות:טרורג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה