חם ברשת

"תמשיכו. המחאה ה'נאורה' פועלת ההפך הגמור": תגובה מנצחת לפעילת השמאל מדוכן התפילין

"כל מרב מיכאלי כזאת, כל שקמה ברסלב, כל איזה גרציה שמתנפחת מעל דוכן הכנסת וצווחת על הדתה, וכל מנהלת שכופה את דעתה "הנאורה" על תלמידיה ואוסרת עליהם להתחבר למקור הדתי הרוחני והתרבותי שלהם בשטח בית הספר הנאור, הדמוקרטי המכיל ופלורליסטי, אני רוצה לומר לכן: מצוין! תמשיכו"

אא

את הפוסט המדהים הזה כתבה נעמה טוכפלד, והוא הפך עד מהרה לויראלי ברשת, ולא בכדי. בפוסט 'מעודדת' טוכפלד את כל המתנגדים והמתנגדות לסממנים יהודיים להמשיך בפעלם, כי כך למעשה הם מעודדים עוד ועוד אנשים שאוהבים את התורה, אך רחוקים מהמצוות בשלב זה, להתקרב. 

את הדברים כתבה טוכפלד כתגובה לסרטון המתלהם שבו נראתה פעילת שמאל כשהיא מתנגדת לחסיד חב"ד שהניח תפילין לנערים בכיכר הבימה, ואף פונה אליו בגסות רוח שאין כדוגמתה. 

"לגברת הנאורה מתלביב, זוהי פנייה נרגשת ממני: תמסרי בבקשה לכל הקלפטעס  שמסתובבות עכשיו ברחובות תל אביב עם מצלמות שלופות, מאיימות על שליחי חב"ד, ומבררות עם בני התשחורת אם הורה 1 או הורה 2 אישרו להם בכתב ובשלושה העתקים להניח תפילין,

יש לי רק בקשה אחת מכן:

תמשיכו.

כן כן, פליז תמשיכו. אתן לא מבינות כמה אתן מזניקות את המניה, אתן לא יודעות כמה התפילין הופכות לפופולריות בזכותכן. שתהיו בריאות אמן.

כל מרב מיכאלי כזאת, כל שקמה ברסלב (אמן תלכי עם מטפחת שבע קומות ובובו, זאת תהיה נקמה הולמת עבורך), כל איזה גרציה שמתנפחת מעל דוכן הכנסת וצווחת על הדתה, וכל מנהלת שכופה את דעתה 'הנאורה' על תלמידיה ואוסרת עליהם להתחבר למקור הדתי הרוחני והתרבותי שלהם בשטח בית הספר הנאור, הדמוקרטי המכיל ופלורליסטי, אני רוצה לומר לכן:

מצוין! תמשיכו.

מה שאתם לא מבינים, נשמות של דודה, שאתם גורמים את ההפך הגמור בפעולותיכם, וכל התוצאות המקוות על ידכם, מתהפכות על ראשכם.

עובדה,

נוער וילדים בני מצווה מתארגנים במנייני תפילה חתרניים. מניחים תפילין בשער בית הספר, ולפני הלימודים כי אתם אסרתן את זה עליהם. נערים שבחיימשלהם לא היו מעלים על דעתם לכרוך רצועות עור על זרועם כי מישהו דאג לשדוד אותם תרבותית ורוחנית מכל מקורות הידע והקיום שלהם, פתאום מגלים שבא להם על זה.

ואתם יודעים מה עוד?

הם עושים דווקא!

כי זה מה שעושים בני נוער, דווקא. להכעיס. לעצבן.

ועל זה אומר הרבי את ההמתקה הכי יפה בעולם:

שחוצפא יסגי, הדור שבו תרבה החוצפה זה לאו דווקא עלבון אלא מחמאה. על דור חצוף וחכם וחסר סבלנות, שלא קונה כל לוקש.

ורוצה לדעת את האמת.

ולהכיר את האמת. ואז הוא יחליט.

ואם יסתירו ממנו, או ימנעו ממנו בכוח, אז הוא יעשה דווקא

וילך על זה בכל הכוח. אז תמשיכו. באמת.

עם כל סרטון שנאה כזה, שוטפים את הרשת עשרות ומאות פוסטים עם סלפי תפילין ואנשים שמגיל 12 לא הניחו מצטלמים בגאון עם תפילין של ראש ויד, וגם אנשים מבוגרים, כאלה שלא צריכים להביא אישור הורים, מרגישים שפגעו להם בציפור הנפש, ןיש צחוקים ויש חלאס. והגיעו מים עד נפש.

בזכותכם,

סיירת סטאלין יקרה שלי, אנשים מגלים מחדש את יהדותם. מרגישים שנשלל מהם משהו ויוצאים לחפש מהו, לחקור. בלעדיכן, היינו ממשיכים להירקב בגלות המרדימה עוד שנות דור, אבל אתן, בפעילות המחאה האלימה והנאורה שלכן, פועלות את ההפך הגמור

תקראו ספרי התבגרות והורות למען השם!

אתן לא מבינות שכל מי שאומרים לו "לא" יעשה דווקא כן? בטח נערים מתבגרים, בטח בלב תל אביב.

וגם תור הנערות יגיע, בע"ה. הן יגלו שכל הפמיניזם השקרי שמכרתן להן בעטיפה נוצצת אינו אלא שעבוד טוטליטרי וממשטר לרעיון אכזרי ואנטי נשי במיוחד.

שם זה קצת יותר קשה, אבל גם זה יקרה בז'תשם.

לא סתם כתוב "עד דור רביעי ישובו הנה"

הדור הראשון, שעזב את בית המדרש, סיפר לדור השני שכדאי להתרחק, והדור שלישי הרחיק עוד יותר, מה שהביא את תנועת המטוטלת לדור הרביעי שחוזר לתבוע את מה ששייך לו, ובדין.

תמשיכו, כפרה עליכן.

אתן לא מבינות איך אתן מקרבות את הגאולה.

***

אתם עושים עבודת קודש למרות שהכוונה שלכם הפוכה לגמרי. אתם כלי בשירות המשיח. אומרת לכם.

והכיף הגדול ביותר יהיה, לראות את התפילין שתניחו מרצון ומאהבה, ואת הכיסוי ראש המפואר שיעטר אתכן. לזה אני קוראת חוש הומור אלוקי.

בינתיים,

לא נפריע לכן, הכל מתקדם בכיוון הנכון בהחלט.

תמשיכו!", היא מסכמת בגבורה. 

תגיות:שמאלתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה