חדשות בעולם

הריאיון והסערה: הכתבת אמרה ש"ישראל שמחה להרוג ילדים" ונעלמה

אנג'נה גדגיל מה-BBC ראיינה את נפתלי בנט ותקפה את חיילי צה"ל. בנט תקף אותה חזרה והקהילה היהודית סוערת. בעקבות האמירה, היא אפילו סגרה את חשבון הטוויטר

  • י"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: Yoav Ari Dudkevitch / POOL)(צילום: Yoav Ari Dudkevitch / POOL)
אא

מבצע "בית וגן" בג'נין כבר הסתיים, אבל פרסום אתמול (רביעי) ברשת BBC מעורר סערה גם הבוקר. ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, התראיין לערוץ, אלא שמשפט אחד במהלך הראיון העלה את חמתו. הכתבת אנג'נה גדגיל טענה כי "חיילי צה"ל שמחים להרוג ילדים". בעקבות האמירה, הקהילה היהודית סוערת ובנט לא נשאר חייב. הלילה היא אפילו סגרה את חשבון הטוויטר שלה, מחשש לתגובות נגד, ו"ירדה למחתרת".

בריאיון ניסתה העיתונאית לעמת את בנט בנוגע למספר הנפגעים בצד הפלסטיני. הוא הסביר כי ההרוגים בג'נין "הם בכלל מחבלים. העובדה שישנם טרוריסטים צעירים שמחליטים להחזיק בנשק, היא באחריותם". הוא הסביר כי 50 ישראלים נרצחו בשנה האחרונה וזאת ענתה: "טרוריסטים אבל ילדים, חיילי צה"ל שמחים להרוג ילדים". בנט רתח מזעם וענה: "את יודעת, זה די מדהים שאת אומרת את זה, בגלל שהם הורגים אותנו. עכשיו אם יש פלסטיני בן 17 שיורה על המשפחה שלך, אנג'נה, מה הוא?".

ארגון הגג של יהדות בריטניה שהוציא גינוי חריף נגדה וכתב: "אנו מזועזעים מההערות שהשמיעה מגישת BBC במהלך ריאיון עם ראש ממשלת ישראל לשעבר נפתלי בנט. ההערות שהושמעו, לרבות הטענה ש'כוחות ישראליים שמחים להרוג ילדים' כאשר דנים במחבלים חמושים מתחת לגיל 18, הם פשוט מחפירים. זוהי הפרה ברורה של הנחיות העריכה של התאגיד עצמו, ואנו ניצור קשר עם המנכ"ל באופן אישי כדי למחות בצורה החזקה ביותר".

תגיות:BBCנפתלי בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה