חדשות בעולם

דרמה בנמל התעופה הטורקי: אב ובן ישראלים - קפצו משרוול המטוס

אב ובן ישראלים שפספסו את טיסתם ארצה מטורקיה, החליטו לקפוץ משרוול מטוס והסיבה הזויה לחלוטין

אא

שני ישראלים, אב ובנו שטיילו עם משפחתם בטורקיה - תועדו במצלמות של נמל התעופה באיסטנבול כשהם קופצים משרוול העלייה למטוס, למרות האזהרות של צוותי הקרקע. 

השניים הובלו למעצר מיד לאחר שנפלו לקרקע, לקול קריאותיהם של הסבלים ועובדי נמל התעופה המופתעים, שניסו למנוע את התקרית.

שוטרים שהוזעקו לנמל לקחו אותם לחקירה, שם סיפרו השניים כי עשו זאת משום שעמדו לפספס את טיסתם לישראל, שיצאה מנמל התעופה הבינלאומי 'איסטנבול סביהה גקצ'ן' וכדי לנסות להספיק אותה קפצו מהשרוול לחניית המטוסים. האב, שהוא החשוד העיקרי במעשה, סיפר כי טייל עם משפחתו בת חמש הנפשות, וכשהתברר לו שהם עומדים לפספס את הטיסה שלהם, תכנן לעכב את המטוס ביחד עם בנו כדי שהם יספיקו לעלות על המטוס. 

מהומה גדולה נוצרה במקום, וזו מתווספת למהומה נוספת שהייתה השבוע בטיסה לאיסטנבול - גם הפעם עם קבוצה של תשעה ישראלים מרהט ושדרות, שהובאו למעצר ביום רביעי האחרון מיד עם ירידתם מהמטוס, לאחר שלדברי הדיילות 'התפרעו והטרידו באמירות לא במקום'. שישה מהעצורים שוחררו אך שלושה עדיין מחכים לחקירתם במתקן הכליאה הטורקי, הסמוך לגבול הסורי. 

קונסול ישראל באיסטנבול אמר כי התנהגות האב והבן אינה מקובלת בשום קנה מידה שהוא, אך בד ובבד סיפר כי נעשים מאמצים להביא לשחרורם ולהחזרתם לישראל, כמו גם להחזרת שלושת העצורים הישראלים, שככל הנראה ישוחררו בתוך ימים. 

 

תגיות:טורקיהתקריתמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה