חדשות בארץ

לאור הפרובוקציות של אנשי השמאל: יותר אנשים יניחו תפילין בדוכנים

בארגון חב"ד מגבירים את מערך זיכוי הרבים ומבהירים לפעילים שאסור להיגרר לתגובה בעקבות פעילות אנשי שמאל: "רואים כיצד יהודים רבים מבקשים להניח תפילין. עם ישראל חי"

  • כ' תמוז התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

ריבוי הפרובוקציות לאחרונה על ידי אנשי שמאל, שמנסים למנוע הקמת דוכני התפילין, הובילה את ארגון חב"ד להחלטה להגדיל את מערך זיכוי הרבים. צעירי אגודת חב"ד פנו לשלוחי חב"ד וביקשו לתגבר את דוכני התפילין בכל רחבי הארץ - מה שאכן קרה החל מיום שישי ויקרה גם בימים הקרובים.

בחב"ד מרגישים כי יש ניסיון להפריע לזיכוי הרבים ולכן, אחרי שורת התייעצויות עם גורמים משפטיים, הובהר כי לא ניתן להגביל את רצון הרבים לחיות בארץ הקודש כיהודים שומרי מצוות. צעירי חב"ד פנו לכלל חסידי חב"ד ודרשו "לפעול בזיכוי הרבים בהנחת תפילין, ובאופן שיגרום נחת רוח לרבי".

לצד זה, הזכירו לפעילי חב"ד כי אין להיגרר לכל פרובוקציה מטעם אמשי שמאל. "לב ישראל ער ורואים זאת במוחש", סיפר אחד השלוחים לערוץ 14, "בכל פעם שמישהו מנסה לפגוע במבצע יקר זה, רואים כיצד יהודים רבים מבקשים להניח תפילין. עם ישראל חי!".

לאחרונה התרחבה תופעת האלימות כלפי חרדים ובעיקר כלפי אלה השותפים לזיכוי הרבים באמצעות "דוכני תפילין", שפרוסים ברחבי הארץ ולא רק דרך ארגון חב"ד. באחד המקרים בשבוע שעבר, ניסתה פעילה למנוע את הנחת התפילין משני צעירים וטענה כי הפעילות עשויה "לשלוח את מפעיל הדוכן לכלא". 

תגיות:חב"דתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה