חדשות בארץ

לעיני בנו בן השלוש: נציג הבעלים של ערוץ 14 הותקף על ידי מפגינים נגד הרפורמה

נתנאל סימן טוב הותקף כששהה עם רעייתו וילדיו ברכבו. בנו בן השלוש לקה בחרדה. השר סמוטריץ' הגיב: "יש סיבה שהתוקפים האלה עוד לא עצורים? אכיפה בררנית היא רשע"

מפגינים נגד הרפורמה (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)מפגינים נגד הרפורמה (צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

נתנאל סימן טוב, נציג הבעלים של ערוץ 14, הותקף ביום שישי על ידי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית, בסמוך לביתו ולעיני רעייתו ושני ילדיו. בנו בן השלוש לקה בחרדה.

סימן טוב הגיש תלונה במשטרה אך נכון להיום (ראשון) זו טרם דיווחה אם נעצרו חשודים, למרות שהתקיפה תועדה. על האירוע דיווח העיתונאי ינון מגל.

מזה כחודשיים מגיעה קבוצה של מפגינים ונעמדת מול ביתו של סימן טוב ברמת השרון. התקיפה ארעה כשנציג בעלי ערוץ 14 יצא מביתו, עם אשתו ושני ילדיו הקטנים. המפגינים שזיהו אותו התנפלו על הרכב באלימות, חסמו את הכביש בניגוד לחוק והחלו להכות ברכב במקלות של דגלים, תוך כדי צעקות על יושבי הרכב.

במושב האחורי ישבו כאמור שני ילדיו הקטנים של סימן טוב, כאשר המפגינים נצמדים אליהם בחלון האחורי, צועקים, מרעישים באמצעי רעש לכיוון הילדים ומכים על החלון. השוטרים שנכחו במקום התקשו להתמודד עם המפגינים ולפנותם מהכביש.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "אני מגנה בכל תוקף אירועי אלימות של מפגינים. יש לי אפס סובלנות באירועים מסוג אלו. ביקשתי מהמשטרה לבדוק את המקרה ולטפל בכך במיידי. מחאה חוקית כן. אלימות לא".

גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס למקרה התקיפה ואמר כי "יש סיבה שהתוקפים האלה עוד לא עצורים? אכיפה בררנית היא רשע. מבקש לחזק את אנשי ערוץ 14 שלא נכנעים לאלימות, וממשיכים לתווך לציבור הישראלי את האמת כמו שאמורה תקשורת לעשות".

תגיות:הפגנהערוץ 14הרפורמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה