חם ברשת

נטלי דדון: "כשהעם שלי מאבד את זה – הנשמה שלי מדממת"

אושיית הרשת התייחסה למחאה: "צופה ומתקשה להתנתק. כואב לי ממש, פשוט תעצרו למען השפיות של כולנו". על סיפור התינוקת שהונחה במעבר חציה: "לא יודעת מה הדעות של עצמה בגיל כמה חודשים. פשוט די"

  • כ"ג תמוז התשפ"ג
בעיגול: נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: לירון אלמוג / פלאש 90)בעיגול: נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: לירון אלמוג / פלאש 90)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון ידועה כפעילת ימין. לאחרונה היא פעילה יותר בצד ההסברתי - מנסה להגן על ישראל בכל כוחה מצד אחד, ומצד שני - להתגונן מפני השנאה מצד מי שחושב אחרת. אתמול נערך "יום השיבוש" ולדדון יש דעה מוצקה על מה שקורה ברחובות.

"אתם מתייגים אותי במיליון סיטואציות ואין יותר מחוברת ממני למדינה שלי", כתבה לעוקביה. "אומנם בחופשה אבל הנשמה שלי מדממת כשהעם שלי ככה, מאבד את זה מכל כיוון בלי קשר לצד מסוים. אני צופה ומתקשה להתנתק. כואב לי ממש, פשוט תעצרו למען השפיות של כולנו".

בהמשך התייחסה לתמונת התינוקת שפורסמה כשהיא יושבת על הכביש, לא רחוק מהאוטובוסים. "תפסיקו לפרסם את התינוקת כאילו היא כבר יודעת מה הדעות של עצמה בגיל כמה חודשים. פשוט די".

לאחרונה ריגשה דדון לאחר שחגגה יום הולדת בתאריך העברי שלה ובצורה מקורית - דרך ערב הפרשת חלה ענק. "שכל החיילים והחיילות שלנו יקבלו את כל הכוחות מהתפילות היום, אמן ואמן", נכתב בסטורי שלה. אבל מה שיותר מרגש, הוא האופן שבחרה דדון לעשות את האירוע- באולם אירועים מיוחד, כשכל ההכנסות והתרומות יעברו לניצולי שואה.

תגיות:הפגנותנטלי דדוןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה