מעניין

"המטוס כבד מדי" – הנוסעים התבקשו לרדת

על טיסה של חברת התעופה איזי ג'ט היו יותר מדי נוסעים, אז הטייס ביקש מ-20 מתנדבים לרדת מהמטוס. התמורה: 500 יורו

אא

חברת התעופה איזי ג'ט נקלעה לאחרונה לסיטואציה די מוזרה. מטוס שהיה עמוס נוסעים ועמד לעשות את דרכו מהעיר לנזרוטה שבספרד לליברפול שבבריטניה, היה כבד מדי בשביל להמריא. בחברה הציעו לנוסעים שיסכימו לרדת מהמטוס 500 יורו.

ריאן וויליאמס, נוסע שהיה על המטוס, תיעד את ההצעה הנדירה בחשבון הטיק טוק שלו. בסרטון שומעים את הטייס מודיע במערכת הכריזה שכל מי שיהיה מוכן לרדת מהטיסה יקבל תשלום.

"בגלל שיש היום כל כך הרבה מכם על הטיסה, אז יש לנו מטוס כבד מדי", אמר הטייס. "יחד עם מסלול ההמראה הקצר בלנזרוטה, וכן רוחות שמפריעות להמראה אז הרי שהמטוס כבד מדי כדי להמריא מהקרקע בתנאים האלו".

הטייס הסביר לנוסעים המופתעים כי בשל אמצעי הבטיחות שצוות המטוס נוקט, אין סיכוי שהמטוס ימריא. הוא הוסיף כי "הדרך היחידה במצב הזה היא להפוך את המטוס לקל יותר. כך תיפטר הבעיה".

הטייס פנה לנוסעים וביקש 20 מתנדבים שיסכימו לרדת מהטיסה ובתמורה יקבלו 500 יורו. דובר חברת התעופה עדכן לאחר מכן כי אכן 19 נוסעים נענו בסופו של דבר להצעה. "מדובר בהחלטה תפעולית מקובלת בנסיבות האלו ובמגבלות שהיו בשטח, כל חברת תעופה הייתה מחליטה כך", אמר.

עוד אמר הדובר כי "במקרים כאלו בהם הטיסה חורגת ממגבלות המשקל המותרות, אז החברה מבקשת מנוסעים להתנדב לעבור לטיסה מאוחרת יותר בחינם וכן גם למתנדבים ניתן פיצוי הולם, וזה גם מה שקרה הפעם".

הטיסה נחתה בשלום ביעדה בעיכוב של שעה וארבעים דקות.

תגיות:מטוסויראלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה