חדשות בארץ

סמוטריץ' תוקף: "טרלול מוחלט. ראשי האופוזיציה לא מסוגלים לגדל עמוד שדרה"

שר האוצר מתח ביקורת נוקבת על מובילי המחאה והקריאות לסרבנות, והאשים את ראשי האופוזיציה כי הם "נוהגים כאופוזיציה למדינה"

  • כ"ח תמוז התשפ"ג
סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', התייחס היום (שני) למחאה נגד הרפורמה המשפטית, וזאת על רקע אישורו הצפוי, בתחילת השבוע הבא, של החוק לצמצום עילת הסבירות. בפתח ישיבת סיעתו מתח סמוטריץ' ביקורת חריפה על מובילי המחאה והקריאות לסרבנות, ותקף את ראשי האופוזיציה.

"מתווה הסבירות שהציע בעבר שופט בית המשפט העליון נועם סולברג הוא המתווה שאנחנו מקדמים", אמר סמוטריץ'. "אני רוצה להזכיר שבעבר חבר הכנסת סער תמך בצמצום עילת הסבירות, לפיד תמך, אפילו אהרן ברק תמך בכך. אנחנו נמצאים בשיאו של טרלול מוחלט של מובילי מחאה, שגוררים אחריהם את האופוזיציה שבאופי החלש של ראשיה לא מסוגלים לגדל עמוד שדרה ולנהוג כאופוזיציה אחראית. במקום אופוזיציה לממשלה הם נוהגים כאופוזיציה למדינה".

"אני רואה את השיח סביב סרבנות. מעבר לכך שמדובר לרוב באנשים שסיימו שירות מילואים לפני זמן רב ואין משמעות לסרבנות הפוליטית שלהם, אני חושב שהשיח סביב הסרבנות הוא שיח פסול ומסוכן".

"אני רוצה לברך את בני גנץ על הצטרפותו לקריאה נגד הסרבנות הפוליטית", הוסיף שר האוצר. "הרוב הישראלי הממלכתי מתנגד מכל וכל לגילויי סרבנות. עם זאת, אני מצר על התעקשותו של יאיר לפיד יחד עם מנסור עבאס, אחמד טיבי ואיימן עודה שמוכנים בכל מחיר לפרק את החברה הישראלית ביודעין ולרמוס כל סממן של סולידריות ושל ממלכתיות".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'סרבנותהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה