מעניין

קורין גדעון מתחננת: "השנים עוברות והזמן לא יחזור. תגידו להורים שאתם אוהבים"

המנחה בילתה עם הוריה וחזרה עם תובנות: "תעריכו כל דקה איתם. המשפחה היא מה שנשאר בסוף ובהתחלה. אין שום דבר שיותר חשוב מזה"

  • א' אב התשפ"ג
(צילום רקע: shutterstock, קורין גדעון: פלאש 90)(צילום רקע: shutterstock, קורין גדעון: פלאש 90)
אא

קורין גדעון מרבה לעדכן את עוקביה בחיי המשפחה שלה. היא נשואה לחילי, חרדי עם 14 אחים ואחיות, ומרבה לספר על הקשר המיוחד שלה ליהדות. הפעם, בעת בילוי משפחתי עם הוריה, היא מצאה לנכון לשתף את אשר על לבה.

"אני בת הזקונים ועם כמה שקשה לחשוב על זה, קיבלתי הכי מעט זמן עם ההורים שלי", היא מספרת. אז אני משתדלת לנצל כל דקה. אמא ואבא באים לכאן כל שנה, ואני כל שנה עושה הכל כדי להגיע עם תינוקת, בהריון או עם ילדה קטנה ותינוק בבית. ישנים יחד כולנו בבית קטן על הים, קמים יחד בבוקר והולכים יחד לישון. שיחות על החיים על העבר ועל העתיד, כמו פעם, כשגרתי איתם, לפני יותר מעשור".

"השנים עוברות וזה זמן שלא יחזור", היא מבקשת. "תבלו עם ההורים שלכם כמה שאתם יכולים, תעריכו כל דקה איתם. תגידו להם שאתם אוהבים אותם. המשפחה היא מה שנשאר בסוף ובהתחלה. אין שום דבר שיותר חשוב מזה".

לאחרונה כתבה גדעון פוסט בעד החרדים, אחרי המתקפה שעברו ברחובות. "לפעמים אני מרגישה שלא שומעים מספיק על חרדים כמו במשפחה שלי אז אני אספר בעצמי", כתבה. "לחילי יש 14 אחים ואחיות וכולם עובדים (ומשלמים מיסים כן?) גם בני ובנות הזוג שלהם עובדים - קטע נכון? שני גיסים שלי הם במערכות הביטחון, עם סיווג בטחוני כל כך גבוה שאין לי מושג מה הם עושים. והם חרדים. המשפחה שלנו בת'כלס ולפי הנתונים - היא הרוב במגזר הזה".

"אני מודה שגם לי היה נוח לחשוב כל מיני דברים בעבר. במקרה הטוב קוראים לזה דעות קדומות

במקרה הרע – גזענות", המשיכה. "רק היה לי חשוב להזכיר את העובדות ואת ההבדל בין עובדות לדעות קדומות. קודם כל בשביל המשפחה שלי".

תגיות:קורין גדעוןכיבוד הורים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה