חדשות בעולם

דרמה בטקסס: תינוק הושאר ברכב לוהט - וחולץ בנס בעזרת מוט ברזל

נס בטקסס: זוג הורים שיצאו ממכוניתם לסידורים, שכחו ברכב את התינוק הקטן שלהם. הם נזכרו בזה כעבור דקות אחדות, ורצו לחלץ אותו ביחד עם עוברי אורח שהיו עדים לתקרית

אא

דרמה בטקסס: זוג הורים יצאו מהמכונית שלהם לסידורים ואף נעלו אותה - כשהתינוק הקטן שלהם בתוכה. 

התקרית אירעה ביום רביעי האחרון בשעות הבוקר. 

השניים, מהעיר הרלינגן, נזכרו כי התינוק שלהם במכונית  זמן קצר לאחר שיצאו לסידורים, ורצו אליו בבהלה תוך שהם 'מקימים' זעקה, שמשכה אליה מספר עוברי אורח. אביו של התינוק, ביחד עם גבר נוסף, החלו לנסות דרכים מדרכים שונות כדי להגיע לתינוק, וכשלא מצאו שום עצה - שברו את השמשה הקדמית (כפי שרואים בתמונה).

למרבה המזל, גבר נוסף שחזה בסיטואציה רץ לביתו והביא מוט ברזל עם פטיש - בעזרתם הצליחו האב והגבר האחר להרחיב את החור בזכוכית, ולהוציא את התינוק ללא פגע. 

אישה שהייתה עדה למעשה הצליחה לתעד את רגעי האימה במכשיר הנייד שלה, וכשהגיע רגע האמת שבו הוצרך האב להוציא את התינוק דרך החור - היא זנחה את הצילום, ונכנסה למכונית דרך החור כדי לחלץ את התינוק מהמושב. 

התקרית נגמרה בנס, היות והחום ששרר באותו זמן בארה"ב עמד על למעלה מ-37 מעלות. 

צוותי רפואה שהגיעו למקום ובדקו את התינוק, אמרו שלא נשקפת לחייו סכנה. הוריו של התינוק נחקרו במקום, והשוטרים סיימו את הסאגה בלא הגשת כתבי אישום נגדם, היות והרושם שהתקבל הוא שהם אכן שכחו את הילד בטעות, וחזרו כעבור מספר דקות, כשנזכרו בכך. 

תגיות:טקססדרמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה