חם ברשת

מרגש: התפילין של האב נמצאו פסולות. ואז המשלוח של מני אסייג דפק בדלת

מבצע התפילין של הבמאי מני אסייג: הבת פנתה אליו לאחר שהתפילין של אביה נמצאו פסולות, הבמאי דאג שיקבל תפילין חדשות בדיוק ביום הולדתו

  • ח' אב התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מבצע התפילין של הבמאי המוכשר מני אסייג מצליח מאוד. מזה כשנה הוא מצליח להתרים מאות זוגות תפילין ולחלק לאלה שידם אינה משגת. אבל יש גם מקרים אחרים, שבהם התפילין מגיעות מהר מאוד ליעדם בנסיבות אחרות.

"לפני פחות משבועיים", כתבה אשה בשם רויטל הירש בפוסט שהפך ויראלי "כתבתי למני אסייג שלקחתי את התפילין של אבא שלי לבדיקה ונמצא שהן פסולות. ביקשתי עזרה לקבל חדשות והוספתי שבגלל מצבו של אבי אני לא בטוחה שיוכל להניח ואם הוא מעדיף לדאוג לאנשים שיוכלו להניח, זה גם בסדר מבחינתי. קיבלתי תשובה 'מטופל'. היום, עם שליח עד הבית, הגיעו התפילין (וטלית יפיפייה). וממש לפני יום הולדתו".

המעשה המרגש של אסייג, שהיה עסוק אתמול בהצבעה בנוגע לצמצום חוק עילת הסבירות, הציף את הרשת. "מני היקר! חזק ואמץ! ונכון שאני לא מפסיקה לבכות.. אבל זה מהתרגשות עצומה. ואם רק חצי מהברכות שבירכתי אותך ואת האנשים שרשומים על המשלוח יתקיימו, אתם מסודרים. ובריאות שלמה גוף ונפש לאבא הכי טוב בעולם!".

בשבועות האחרונים התחזק עוד יותר פרוייקט התפילין של אסייג, זאת בעיקר לאחר המחאות של אנשי שמאל ליד הדוכנים של חב"ד. מאז, מדווח לא רק על עליה בביקוש, אלא על פתיחה של עוד 50 דוכני תפילין ברחבי הארץ.

תגיות:תפיליןמני אסייג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה