חדשות בארץ

בזמן שחניכי בני עקיבא הפגינו למען האחדות: צלבי קרס רוססו בסניף

חניכי הסניף במרכז העיר ירושלים מפגינים בעד אחדות עם ישראל, אך בזמן שזה קרה, מעשי ונדליזם בוצעו בסניף שלהם. למה זה קורה ומה תגובת המשטרה?

  • י"ב אב התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חניכי בני עקיבא יוצאים מפעם לפעם להפגנות הימין, אך במקביל – הם גם עורכים הפגנות למען אחדות העם. כך הם עשו גם בימים האחרונים, כאשר יצאו לפעילות למען האחדות באזור ירושלים, אך להפתעתם – כשחזרו, גילו כי צלבי קרס רוססו על הסניף שלהם.

הסיפור הזה הוא רק חלק מסדרה של מעשי ונדליזם ושנאה שבוצעו לאחרונה כלפי חברי סניף בני עקיבא במרכז העיר. לאחרונה, כך מתברר, ניסו רעולי פנים לתקוף את הנערים מספר פעמים.

בעקבות ריבוי מקרי האלימות כלפיהם, סגנית ראש העיר ירושלים, חגית משה, פנתה בסוף השבוע למפקד מחוז ירושלים. "המתח הציבורי, ההסתה והשיסוי עוברות כל גבול. בזמן שחניכי בני עקיבא בעיר יוצאים לפעילויות להעלאת האחדות בעם, מגיעים פורעים אל מבנה הסניף ומנסים לצייר את חניכי התנועה באור אפל", כתבה. "פניתי אל מפקד מחוז ירושלים במשטרה בדרישה להאיץ את חקירת המקרה. אנו חייבים לעצור את ההידרדרות המסוכנת הזאת באופן מיידי לפני שההסתה הנוראית תביא לפגיעה בחיי אדם".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירועים האחרונים כי "בעקבות הדיווחים שהתקבלו בנושא, נפתחה חקירה במשטרה, וגורמי העירייה הוזמנו למקום למחיקת הכתובות. נציין כי המשטרה פועלת בירושלים כל העת, גם נגד ביצוע עבירות מעין אלו. החקירה עודנה מתנהלת בימים אלו, ואנו נמשיך בחקירת המקרים במטרה להגיע לחקר האמת".

תגיות:הפגנותבני עקיבא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה