חם ברשת

שדרנית ערוץ 14 על האפליה העדתית: היא קיימת עד היום, ואני ההוכחה לכך

מגישת ערוץ 14' ליטל שמש, התייחסה בפודקאסט מיוחד לאחת התופעות הכי מדוברות בארץ, האפליה העדתית, ואמרה כי למרות שיש מי שמנסה להכחיש אותה, היא היא ההוכחה לכך שהיא עדיין קיימת, גם ב-2023

אא

מגישת ערוץ 14 ליטל שמש, התייחסה אמש בפודקאסט מיוחד לאחת התופעות הכי מדוברות בארץ, האפליה העדתית, ואמרה כי למרות שיש מי שמנסה להכחיש אותה, היא היא ההוכחה לכך שהיא עדיין קיימת, גם ב-2023.

בפוסט טעון ברשתות החברתיות סיפרה שמש על העבודה הקשה שהוצרכה לה כדי להגיע למה שהגיעה אליו, זאת למרות שכשרונותיה המקצועיים לא נפלו כהוא זה, מאלו של קולגות אחרות שהתקבלו לתחום בזכות פרוטקציות. 

שמש התייחסה לאפליה שהחלה לפני שנים רבות, ו'חיה' ו'בועטת' עד היום - תוך שהיא למעשה מגוללת את סיפור חייה, ומדגישה כי נאלצה לעבוד קשה פי כמה יותר מעיתונאים אחרים, שהתקבלו לתחום בזכות העובדה שהם 'הבן של...' או פשוט בשל העובדה שנולדו לעדה הנכונה. 

"היום, אם אתה שולח קורות חיים עם שם משפחה מזרחי - הסיכוי קטן ב-50% שיחזרו אליך. הסטטיסטיקה מראה לך שאני הייתי צריכה לעבוד 10 שנים יותר קשה כדי להגיע למקום שאני נמצאת בו היום. למרות שהייתי ילדת פלא וכתבתי בשלושה עיתונים, ושידרתי ברשת א' והייתי הכי המטריאל של גל"צ - אף אחד לא ענה לי לפקסים. אני שמש, ואני מגדרה ואין לי פרוטקציות כמו הבת של גיא פינס שהיא עכשיו בגל"צ, והבת של עמנואל רוזן והבת של רינו צרור, ואני לא מתל אביב ולא מהאג'נדה הנכונה. עשור יותר קשה אתה צריך לעבוד כדי להגיע לאיפה שאתה, וכדי להוכיח את עצמך", היא מסכמת בעצב.

תגיות:אשכנזיםאפליהעדותמזרחייםליטל שמש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה