חדשות בעולם

בריטניה: אנשי משמרות המהפכה מטיפים נגד ישראל בקרב סטודנטים

על פי דיווח בתקשורת המקומית אנשי הארגון האיראני מעבירים נאומים בשידור חי, הכוללים הכחשת השואה ודברי הלל לרצח יהודים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בכירים במשמרות המהפכה האיראניים מסיתים סטודנטים באוניברסיטאות בריטיות נגד ישראל והיהודים. כך דיווח היום (ראשון) העיתון .Jewish Chronicle

הנואמים האיראניים מוזמנים למפגשים עם הסטודנטים על ידי אגודת הסטודנטים המוסלמים של בריטניה. דבריהם מועברים בשידור חי מאיראן, ונצפים על ידי עשרות אלפי אנשים.

אחד הנואמים האיראניים הוא סעיד גאסמי, ששימש בעבר כאחד המפקדים הבכירים במשמרות המהפכה. הוא טען באחד מנאומיו כי השואה היא "מזויפת", התפאר באימון טרוריסטים של אל-קאעידה וקרא לסטודנטים להצטרף ל"רשימה היפה של החיילים" שיילחמו וירצחו יהודים במלחמה אפוקליפטית. בהתייחסו לדאעש אמר גאסמי כי הארגון נוסד ואומן בידי האמריקנים, הבריטים והיהודים, ומומן על ידי הסעודים.

נואם אחר פנה לסטודנטים ואמר להם שהם צריכים לראות את עצמם כ"לוחמים קדושים", תוך הבטחה ש"עידן היהודים" יסתיים בקרוב. כמו כן, הסטודנטים התבקשו לגלות נאמנות למנהיג העליון האיראני, האייתוללה עלי חמינאי.

נציין כי הפרלמנט הבריטי, כמו גם מומחי מודיעין בממלכה, קראו בעבר לממשלה להגדיר את משמרות המהפכה כארגון טרור, משמע שנאומים כמו אלו יהוו עבירה פלילית. למרות זאת, משרד החוץ בלונדון עדיין מתנגד לרעיון.

תגיות:משמרות המהפכהאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה