סלבס בהתחזקות

הכדורגלן לשעבר עבר ניתוח להסרת גידול: "התפילות נענו, ישועת השם"

גיא חיימוב עדכן את עוקביו כי עבר ניתוח להסרת גידול שפירי מחוט השדרה בהצלחה: "התפילות נענו בחסדי השם וישועתו. כנראה שלא סיימתי את השיעור שלי ואני עדיין צריך לעשות תיקון מהעבר"

  • כ' אב התשפ"ג
אא

הכדורגלן גיא חיימוב רשם קריירה נהדרת עד פרישתו, אבל בשנה האחרונה עבר ימים לא קלים, כשהתבשר על גידול בגופו. בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות הוא בישר כי הניתוח עבר בהצלחה, אחרי שהוסר הגידול השפיר.

לאחרונה עבר השוער לשעבר בדיקת MRI פשוטה בגבו בעקבות פציעה, אז התגלה הגידול. לאחר הניתוח השני שעבר כתב: "אני מבקש להודות לכל מי שהתפלל וביקש עבורי בריאות שלמה מכל הקצוות, תודה על ההודעות והטלפונים, מרגיש את גודל האהבה ואסיר תודה על כל הטוב הזה, אני אחרי, ברוך השם והתבשרתי בבשורות טובות, כריתה מלאה של הגידול השפירי מחוט השידרה, התפילות נענו בחסדי השם וישועתו. יְשׁוּעַת ה' כְּהֶרֶף עַיִן".

עוד לפני הניתוח, חיימוב, שמרבה ללכת לשיעורי תורה ונמצא בתהליך התחזקות, כתב: "כנראה שלא סיימתי את השיעור שלי ואני עדיין צריך לעשות תיקון מהעבר. במשך שנה אני מתהלך בידיעה שאני צריך לעשות הקרנות והקדוש ברוך הוא עוצר אותי פעם אחר פעם מהמהלך הזה ומפנה אותי לדרכים אחרות, ואחרי שהצלחתי לעצור באופן חלקי את הגדילה על ידי תזונה ששיניתי ואורח חיים שהשתנה מקצה לקצה, אני מבין שאין מנוס מלהיכנס שוב למקום שהזיכרון שלי ממנו הוא מהפחות טובים בחיי". 

הפוסטים שלו עוררו עניין רב. חיימוב זכה לתגובות מחזקות מחבריו בעולם הכדורגל ובכלל. חיימוב פרש מזמן ממשחק פעיל וכיום מקיים אורח חיים דתי.

תגיות:ניתוחנסגיא חיימוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה