חדשות בארץ

יו"ר הקואליציה התלונן במשטרה: מפגין איים עליי "נעמיד אותך מול כיתת יורים"

ח"כ אופיר כץ התלונן כי כשהגיע לכנס בעפולה, מפגינים נגד הרפורמה המשפטית ירקו עליו ואיימו לפגוע בו. גם השרה מאי גולן התעמתה עם מתנגדי הרפורמה המשפטית בעת שהותה בנתב"ג

אופיר כץ. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)אופיר כץ. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ התלונן היום (שני) במשטרה נגד מספר מפגינים נגד הרפורמה המשפטית. כץ טוען כי אחד המפגינים ירק עליו ושני איים עליו במילים: "נעמיד אותך מול כיתת יורים".

האירוע התרחש אתמול בערב בעפולה, שם ערכה תנועת הליכוד כנס פוליטי במטה של מועמדה לראשות העיר. מחוץ למקום התכנסו מאות מפגינים נגד הרפורמה המשפטית, שתחילה חסמו את דרכו של כלי הרכב בו נסע שר המשפטים יריב לוין. המשטרה הדפה את המפגינים וליוותה את הרכב לאולם. מפגין אחד נעצר.

מפגינים אחרים הקיפו את פמלייתו של כץ, ניסו להתקרב עליו, ירקו עליו ואיימו. שוטרים חילצו אותו מהמקום.

בתקרית אחרת, השרה מאי גולן ששהתה היום בנתב"ג יחד עם אימה בת ה-76, חולצה מהמקום על ידי מאבטחי נמל התעופה לאחר שמספר נשים, שהציגו עצמן כמתנגדות לרפורמה המשפטית, ניגשו אליה, צעקו וקיללו אותה. אחת הנשים צעקה לשרה: "את משתפת פעולה עם דיקטטור". שתי הנשים הורחקו מהמקום, אך לא דווח על מעצרים.

לאחר התקרית מסרה גולן: "לתקוף פיזית ומילולית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה. מודה מקרב לבי לאבטחת השדה שהגיעה והגנה עלינו במקום. יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים הוא 'אף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת, ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".

תגיות:מאי גולןהרפורמה המשפטיתאופיר כץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה