חדשות בארץ

השרה סילמן ליועמ"שית: עיכוב פיילוט הרחצה הנפרדת – פגיעה קשה בציבור החרדי והערבי

השרה להגנת הסביבה פנתה לגלי בהרב מיארה וביקשה ממנה לפעול נגד העיכוב ביישום יוזמת הממשלה לרחצה נפרדת במעיינות רשות הטבע והגנים: "פגיעה קשה בשירות שניתן להציע לציבור החרדי והערבי"

עינות צוקים (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)עינות צוקים (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)
אא

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, פנתה היום (רביעי) ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, בעקבות החלטת משרד המשפטים לעכב את פיילוט הרחצה הנפרדת במעיינות רשות הטבע והגנים.

הפיילוט באתרים "עין חניה" ו"עינות צוקים", המכונה "רחצה בהפרדה מגדרית בחודשי הקיץ", אמור היה להתחיל לפעול כבר בשבוע הבא. נקבע כי יפעל מעבר לשעות הפעילות הרגילות, על מנת שלא לפגוע בציבור הכללי.

סילמן ציינה כי הפיילוט קיבל חוות דעת תומכת של היועץ המשפטי ברשות הטבע והגנים, עו"ד אופיר בר-טל. אלא שביום רביעי שעבר הורה משרד המשפטים לרשות הטבע והגנים לא לקיים את הפיילוט ללא אישורו.

בפנייתה למיארה כתבה סילמן: "אני מבינה מגורמי משרד המשפטים שאינכן מוצאות את הזמן לדבר על הנושא, וטרם ניתן מענה לרשות הטבע והגנים. צר לי על כך, ועל הפגיעה הקשה בשירות שניתן להציע לציבור החרדי והערבי הדתי בתחום זה, שנובעת מעיכוב זה. אבקש שתידרשי לנושא בהקדם ותיעני בחיוב לקיום הפיילוט".

תגיות:רחצה נפרדתעידית סילמןגלי בהרב מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה